Συμβουλές Ομορφιάς

Επιστροφή στα άρθραΣυμβουλές ΟμορφιάςΞΕΦΥΛΛΙΣΤΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
ΜΑΣ PHARMA PLUS LINK

5 καλοκαιρινά προβλήματα των μαλλιών

Άκρες πολύ ξηρές και έτοιμες να σπάσουν

Λύση: Τα προϊόντα που εφαρμόζετε πριν και μετά την έκθεση στον ήλιο παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην πρόληψη των ξηρών και εύθραυστων μαλλιών. Χρησιμοποιείτε πάντα ένα προστατευτικό και έντονα ενυδατικό σαμπουάν και κοντίσιονερ, και αποφύγετε προϊόντα που περιέχουν χλωριούχο νάτριο, θειικά άλατα ή parabens, καθώς μαζί με τους ρύπους αφαιρούν από την τρίχα και τα φυσικά της έλαια. Συνδυάστε τα προϊόντα με μια θεραπευτική μάσκα μία φορά την εβδομάδα, για αναζωογόνηση. Έτσι, τα ξηρά μαλλιά του καλοκαιριού θα γίνουν μια μακρινή ανάμνηση.

Έξτρα Συμβουλή: Τα μαλλιά σας είναι πιο ευαίσθητα όταν είναι βρεγμένα, γι’ αυτό αποφύγετε το σπάσιμο χρησιμοποιώντας μια κοκάλινη χτένα με αραιά δόντια. Αν έχει δημιουργηθεί κάποιος κόμπος στα μαλλιά σας, εφαρμόστε ένα ειδικό σπρέι για το ξεμπέρδεμα, πριν τα χτενίσετε.

Μαλλιά φριζαρισμένα και ατίθασα

Λύση: Το καλοκαίρι, με τις υψηλές θερμοκρασίες, είναι η πιο δύσκολη εποχή για μαλλιά που φριζάρουν. Αυτό κυρίως συμβαίνει επειδή τα μαλλιά διψούν και προσπαθούν να εγκλωβίσουν την υγρασία της ατμόσφαιρας. Το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να τα διατηρείτε ενυδατωμένα.

Βέβαια, το γεγονός ότι η επαφή των μαλλιών με το θαλασσινό νερό επιβάλλει το πιο συχνό λούσιμο, και άρα την επιβάρυνσή τους με περισσότερα προϊόντα στάιλινγκ, κάνει τα πράγματα πιο δύσκολα. Για πιο διαχειρίσιμα μαλλιά, κάποιες φορές απλώς ξεπλύνετε τα μαλλιά σας με σκέτο νερό, αντί για σαμπουάν, καθώς το τελευταίο αφαιρεί από την τρίχα τη φυσική της υγρασία. Και, αντί να τα σκουπίσετε πολύ έντονα με την πετσέτα μετά το λούσιμο, χρησιμοποιήστε ένα παλιό βαμβακερό Τ-shirt, για να τα «ταμπονάρετε». Μην ξεχνάτε να χρησιμοποιείτε ένα προστατευτικό προϊόν πριν από το στάιλινγκ.

Έξτρα Συμβουλή: Αντί να βάλετε το προϊόν στάιλινγκ αφού έχουν στεγνώσει τα μαλλιά σας, εφαρμόστε το όσο ακόμη αυτά είναι βρεγμένα, δηλαδή αμέσως μετά το σκούπισμα με την πετσέτα, έτσι ώστε να τα τιθασεύσετε, πριν αυτά αρχίσουν να φριζάρουν.

Χρώμα που ξεθωριάζει

Λύση: Το καλοκαίρι είναι πιο δύσκολο τα μαλλιά μας να φαίνονται φρεσκοβαμμένα, καθώς το κολύμπι σε πισίνες γεμάτες χλώριο ή στη θάλασσα, όπως και η έκθεση στον ήλιο, ανοίγουν το χρώμα τους, ξεθωριάζοντας τις πιο ανοιχτές ανταύγειες. Ο ευκολότερος τρόπος να τα προστατεύσετε είναι να εντάξετε στην καθημερινή σας ρουτίνα ένα προϊόν που προστατεύει από τις ακτίνες UV, ακριβώς όπως προστατεύετε την επιδερμίδα σας με κάποιο αντηλιακό. Και γιατί δεν υιοθετείτε την καλύτερη πρόληψη, δηλαδή να φοράτε καπέλο;

Έξτρα Συμβουλή: Τα μαλλιά απορροφούν καλύτερα τα συστατικά του αντηλιακού όταν είναι υγρά.

Μαλλιά που πρασινίζουν από το χλώριο

Λύση: Ο μεγαλύτερος καλοκαιρινός εχθρός των μαλλιών είναι το χλώριο της πισίνας, που στεγνώνει πάνω στην τρίχα κάτω από τον καυτό ήλιο. Ξεπλένετε τα μαλλιά σας μετά από κάθε βουτιά, και κυρίως καθίστε κάτω από το ντους πριν μπείτε στην πισίνα, ώστε να δημιουργήσετε ένα προστατευτικό στρώμα υγρασίας γύρω από την τρίχα. Αν δεν υπάρχει ντους, ψεκάστε τα μαλλιά σας με αντηλιακό.

Έξτρα Συμβουλή: Η Σιένα Μίλερ προστατεύει τα μαλλιά της από το πρασίνισμα που προκαλεί το χλώριο της πισίνας, κάνοντας μάσκες με ντοματοχυμό (ως γνωστό, το κόκκινο ακυρώνει το πράσινο).

Τριχωτό που ξηραίνεται από τον ήλιο

Λύση: Η παρατεταμένη έκθεση στον ήλιο μπορεί να προκαλέσει κάψιμο του τριχωτού. Μια γρήγορη θεραπεία είναι τα αγγούρια. Κόψτε ένα αγγούρι κατά μήκος σε 4 κομμάτια και τρίψτε το τριχωτό σας. Μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε και πάνω στα μαλλιά – καλό θα τους κάνει.

Έξτρα Συμβουλή: Aναμείξτε νερό με ροδέλαιο ή έλαιο τεϊόδεντρου, ψεκάστε το τριχωτό και κάντε ελαφρύ μασάζ με τα δάχτυλά σας. Επαναλαμβάνετε κάθε φορά που νιώθετε φαγούρα.

Η σωστή διατροφή

Τόσο τα μαλλιά όσο και τα νύχια αποτελούνται από κερατίνη και μπορούμε να τα βοηθήσουμε σημαντικά με τη σωστή διατροφή.

Πρωτεΐνη Ορού Γάλακτος: Ο οργανισμός χρειάζεται πρωτεΐνη, για να παραγάγει κερατίνη, η έλλειψη της οποίας μπορεί να προκαλέσει απώλεια μαλλιών. Μπόνους: Κόβει την όρεξη.

Κόκκινο Κρέας: Μία ζουμερή μπριζόλα είναι γεμάτη πρωτεΐνη, όμως περιέχει και κάτι άλλο που χρειάζονται τα μαλλιά μας: σίδηρο. Οι άνθρωποι με αναιμία συχνά έχουν αδύνατα και αραιά μαλλιά.

Blueberries: Τα αντιοξειδωτικά προστατεύουν τον οργανισμό από τις φλεγμονές που επηρεάζουν όλο το σώμα. Και τα μύρτιλα έχουν τα περισσότερα.

Αμύγδαλα: Δεν είναι μόνο πηγή πρωτεΐνης, είναι και πλούσια σε μαγνήσιο, που προστατεύει μαλλιά και νύχια.

Μπίρα: Μία από τις πλουσιότερες πηγές σιλικόνης, η οποία ενισχύει την κυκλοφορία στο τριχωτό. Μία μπίρα την ημέρα αρκεί. Πόσο πολύτιμη είναι η μπίρα για τα μαλλιά; Δοκιμάστε να ξεπλύνετε τα μαλλιά σας με αυτήν!

Στρείδια: Ο ψευδάργυρος που περιέχουν είναι πολύτιμος σύμμαχος στη σύνθεση πρωτεϊνών, για την υγεία των μαλλιών μας.

Γάλα: Το ασβέστιο είναι βασικό για την καλή υγεία των μαλλιών (και χρειαζόμαστε τη βιταμίνη D, προκειμένου να το απορροφήσουμε). Το γάλα έχει και τα δύο.

Αυγά: Είναι καλή πηγή πρωτεϊνών, ενώ περιέχουν και βιοτίνη, μια βιταμίνη του φάσματος Β που παίζει ρόλο στην ανάπτυξη της κερατίνης. 

Βραζιλιάνικα Καρύδια: 6-8 καρύδια αρκούν για να πάρουμε το σελήνιο (μας προστατεύει από το οξειδωτικό στρες) που χρειαζόμαστε καθημερινά.

Καρύδια: Είναι πλούσια σε δύο σημαντικά για τα μαλλιά συστατικά: ωμέγα-3, τα οποία κρατούν τα μαλλιά ενυδατωμένα, και βιταμίνη Ε, που θεραπεύει τα θυλάκια της τρίχας. Περιέχουν επίσης χαλκό, που προστατεύει το χρώμα των μαλλιών και προλαμβάνει το πρόωρο γκριζάρισμα.