Συμβουλές Υγείας

Επιστροφή στα άρθραΣυμβουλές ΥγείαςΞΕΦΥΛΛΙΣΤΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
ΜΑΣ PHARMA PLUS LINK

6 Συμπληρώματα για την ομορφιά

1. Προστασία από τη φωτογήρανση

ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ: ΕΚΧΥΛΙΣΜΑ ΦΤΕΡΗΣ

Εκτός από την καθημερινή χρήση ενός αντηλιακού με μίνιμουμ SPF 30, ενισχύστε την προστασία σας από τις ακτίνες UV όλο τον χρόνο παίρνοντας ένα αντιοξειδωτικό συμπλήρωμα. Οι έρευνες δείχνουν ότι το εκχύλισμα φτέρης μειώνει σημαντικά τις βλάβες που σχετίζονται με τις ακτίνες UVA και οδηγούν σε ρυτίδες και καφέ κηλίδες.

2. Απώλεια βάρους

ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ: KELP

To kelp (φύκος Βόρειου Ατλαντικού) είναι ένα φύκι με υψηλή περιεκτικότητα οργανικού ιωδίου, που είναι απαραίτητο για τη σωστή λειτουργία του θυρεοειδούς αδένα, αλλά και για τη φροντίδα των μαλλιών, των νυχιών και του δέρματος σε περιπτώσεις υπολειτουργίας του. Βοηθά στην απώλεια βάρους, ενώ παράλληλα απομακρύνει από τον οργανισμό τα τοξικά μέταλλα.

3. Αντιγήρανση

ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ: ΙΔΕΒΕΝΟΝΗ

Αυτό το αντιοξειδωτικό χρησιμοποιείται συχνά ως συστατικό σε αντιγηραντικές κρέμες. Είναι αρκετά μικρό, ώστε να διεισδύσει βαθιά στο δέρμα, πολεμώντας τις ελεύθερες ρίζες και μειώνοντας την αυξανόμενη βλάβη του mtDNA, που εμφανίζεται με την ηλικία. Θεωρείται ότι η ιδεβενόνη, επειδή παρουσιάζει μεγάλη ομοιότητα με το συνένζυμο Q10, διεγείρει τα μιτοχόνδρια, διατηρώντας τα κύτταρα «αφυπνισμένα» και μειώνοντας έτσι τον ρυθμό φθοράς τους.

4. Πιο υγιή μαλλιά, δέρμα και νύχια

ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ: ΕΛΑΙΟ ΝΥΧΤΟΛΟΥΛΟΥΔΟΥ, ΕΛΑΙΟ ΜΑΥΡΗΣ ΣΤΑΦΙΔΑΣ

Ενισχύστε την ομορφιά σας με γάμμα λινολενικό οξύ (GLA), ένα πολυακόρεστο λιπαρό οξύ που βοηθά στην υγεία του δέρματος, των μαλλιών και των νυχιών, και είναι πολύ δύσκολο να το λάβουμε από τη διατροφή. Καλύτερες πηγές του παραμένουν το έλαιο νυχτολούλουδου και το έλαιο μαύρης σταφίδας. Το έλαιο νυχτολούλουδου (Primrose) ενδυναμώνει την τρίχα και ενισχύει τη μικροκυκλοφορία στο τριχωτό, ενώ παράλληλα προστατεύει από το οξειδωτικό στρες. Το έλαιο μαύρης σταφίδας συχνά προτείνεται για την ψωρίαση, λόγω της αντιφλεγμονώδους δράσης του.

5. Προστασία από τη μόλυνση

ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ: ACAI

Το Acai berry αποτελεί εδώ και χιλιάδες χρόνια βασικό μέρος της διατροφής των ιθαγενών του Αμαζονίου, ενώ αποκλείεται να επισκεφθείτε τη Βραζιλία χωρίς να κουραστείτε να βλέπετε υπαίθριες καντίνες που πουλάνε τον χυμό του μοβ φρούτου. Τώρα και η Δύση ανακαλύπτει αυτό το super food, που γευστικά θυμίζει βατόμουρα και σοκολάτα, καθώς είναι πλούσιο σε προανθοκυανιδίνες, που προστατεύουν από την καταστροφική δράση των ελεύθερων ριζών.

6. Κατά του σπασίματος των νυχιών

ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ: ΒΙΟΤΙΝΗ

Εκτός από τον βασικό ρόλο που παίζει στον μεταβολισμό του λίπους, βοηθώντας τον οργανισμό να μεταβολίσει σωστά τη ζάχαρη και να τη μετατρέψει σε ενέργεια, η βιοτίνη συνιστάται στους κολυμβητές που περνούν πολλές ώρες στο νερό (χλώριο ή αλάτι), προκειμένου να προλαμβάνουν το σπάσιμο των νυχιών τους. Ανήκει στο σύμπλεγμα των βιταμινών Β και βοηθά στην ενδυνάμωση των νυχιών (οι κτηνίατροι τη δίνουν στα άλογα, για να σκληρύνουν οι οπλές τους). Παρόλο που η λήψη της από τα τρόφιμα –όπως τα αυγά, τα καρύδια, τα καρότα και το συκώτι– είναι πιο επιθυμητή, η ποσότητα που λαμβάνεται μέσω αυτών είναι υπερβολικά μικρή, σε σύγκριση με το ανάλογο δισκίο.