Συμβουλές Ομορφιάς

Επιστροφή στα άρθραΣυμβουλές ΟμορφιάςΞΕΦΥΛΛΙΣΤΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
ΜΑΣ PHARMA PLUS LINK

Αδυνατίστε σε χρόνο εξπρές!

10+1 τρόποι για να πείτε «αντίο» στα περιττά κιλά!

  1. Καταναλώστε όσο το δυνατόν περισσότερα υγρά και τρόφιµα πλούσια σε νερό, όπως πορτοκάλια, γιαούρτι, καρπούζι κ.λπ. Με αυτόν τον τρόπο θα αποτοξινώσετε το σώµα σας και, ταυτόχρονα, θα το ενυδατώσετε σε βάθος – ειδικά κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών µηνών, που το έχει περισσότερη ανάγκη.
  2. ∆ηµιουργήστε ένα καθηµερινό διατροφικό πρόγραµµα που θα περιλαµβάνει τρία βασικά γεύµατα (πρωινό, µεσηµεριανό και βραδινό) και, ανάµεσα σε αυτά, ελαφριά σνακ, τα οποία θα περιορίσουν το αίσθηµα της πείνας.
  3. Ως ενδιάµεσα σνακ επιλέξτε µπάρες δηµητριακών ή ρυζογκοφρέτες, που περιέχουν ελάχιστες θερµίδες.
  4. Φροντίστε το τελευταίο γεύµα της ηµέρας να είναι πριν από τις οκτώ το βράδυ, ούτως ώστε να έχετε αρκετό χρόνο πριν κοιµηθείτε, προκειµένου να γίνει σωστά η πέψη.
  5. Εάν αγαπάτε τα αναψυκτικά, προτιµήστε τις Light ή Zero εκδόσεις, που θα σας γλιτώσουν από αρκετές θερµίδες ηµερησίως.
  6. Συµπεριλάβετε στα γεύµατά σας τη σαλάτα και ξεκινήστε µε αυτήν.
  7. Αποφύγετε την κατανάλωση ζάχαρης και περιορίστε το αλκοόλ.
  8. Υιοθετήστε, αρχικά, µια ήπια αλλά συστηµατική άσκηση κάθε ηµέρα. Επιλέξτε µια δραστηριότητα που σας αρέσει (π.χ. ποδηλασία ή κολύµπι).
  9. Φροντίστε να τρώτε αργά και µε ηρεµία.
  10. Συµπληρώστε το καθηµερινό σας διατροφικό πρόγραµµα µε φρούτα.
  11. Αποφύγετε τις λιπαρές τροφές και τα γλυκά· προτιµήστε τυριά και αλλαντικά µε χαµηλά λιπαρά, καθώς και γλυκά όπως η µαύρη σοκολάτα.

Extra Benefits:

  • Σύµφωνα µε πρόσφατες έρευνες, το πράσινο τσάι επιταχύνει το µεταβολισµό και βοηθά στην καύση περισσότερου λίπους σε µικρότερο χρονικό διάστηµα. Οι ειδικοί συστήνουν την κατανάλωση τουλάχιστον δύο ποτηριών ηµερησίως.
  • Μπορεί η λαϊκή ρήση να λέει ότι «ο ύπνος θρέφει τα παιδιά...», όµως, σύµφωνα µε µελέτες γνωστού αµερικανικού πανεπιστηµίου, οι γυναίκες που κοιµούνται λιγότερο από πέντε ώρες ηµερήσιως έχουν περισσότερες πιθανότητες να πάρουν βάρος, από ό,τι γυναίκες που κοιµούνται τουλάχιστον επτά ώρες. Ο ύπνος, όµως, πρέπει να είναι συνεχής.

Μύθοι και αλήθειες

Μαγικές συνταγές δεν υπάρχουν. Για αυτόν το λόγο δεν πρέπει ούτε να υιοθετείτε αβίαστα «µοδάτες» δίαιτες ούτε να εφοδιάζεστε µε αδυνατιστικά προϊόντα, αµφιβόλου προέλευσης, τα οποία υπόσχονται θαύµατα. Ιδού, λοιπόν, τι πρέπει να αποφύγετε:

  • Τις δίαιτες που επιτρέπουν την κατανάλωση συγκεκριµένης κατηγορίας τροφίµων, όπως τα λιπαρά ή τους υδατάνθρακες, και, από την άλλη, αποτρέπουν την κατανάλωση φρούτων και τα λαχανικών.
  • Τις δίαιτες που δεν περιλαµβάνουν στο πρόγραµµά τους βασικά συστατικά (π.χ. ελαιόλαδο), τα οποία είναι απαραίτητα για την καλή λειτουργία του οργανισµού.
  • Τις γρήγορες δίαιτες που µπορεί να είναι αποτελεσµατικές, αλλά έχουν ως δυσάρεστη συνέπεια τη µείωση της µυϊκής µάζας και των υγρών.
  • Τα τρόφιµα µε χαµηλά λιπαρά, που περιέχουν ζάχαρη και αλεύρι, αυξάνουν ακόµα περισσότερο το αίσθηµα της πείνας.