Όλα για την Υγεία σας / Άρθρα από φαρμακοποιούς του δικτύου μας

Άρθρα από φαρμακοποιούς του δικτύου μας

Συμπληρώματα διατροφής: Πότε, πόσο

Μπορεί να έχετε τη σχεδόν τέλεια συστοιχία συμπληρωμάτων διατροφής για να ενισχύσετε τα πάντα, από τα κόκαλα μέχρι το αίμα στην καρδιά σας, αλλά το πότε και το πώς λαμβάνετε τις βιταμίνες σας, το ιχθυέλαιο και τα προβιοτικά σας είναι εξίσου σημαντικά με τα ίδια τα συμπληρώματα. Επωφεληθείτε από επτά δημοφιλή συμπληρώματα διατροφής, με αυτόν τον περιεκτικό οδηγό για τον χρόνο λήψης, τον συνδυασμό και τη δοσολογία τους. 1. Ασβέστιο Σε δόσεις μεγαλύτερες από 250 milligrams, το ασβέστιο και το μαγνήσιο τείνουν να ανταγωνίζονται μεταξύ τους στην απορρόφηση. Αλλά και τα δύο είναι κρίσιμης σημασίας για την υγεία των οστών, ενώ η επιπλέον ευκολία λήψης τους σε συνδυασμένο συμπλήρωμα μπορεί να αντισταθμίσει το σχετικά μικρό ποσοστό μειωμένης απορρόφησης του καθενός. Μια αναλογία μαγνησίου προς ασβέστιο 1:1 έως 2:1 θεωρείται η καλύτερη. Καλό είναι να λαμβάνετε το ασβέστιο με τη λήψη τροφής (για να αυξήσετε την απορρόφησή του και να μειώσετε τον κίνδυνο δημιουργίας νεφρικών πετρών) και σε ξεχωριστές δόσεις (ο οργανισμός απορροφά καλύτερα τις μικρότερες δόσεις παρά τις μεγάλες). Είναι προτιμότερο η λήψη ασβεστίου να απέχει χρονικά από τη λήψη ψευδαργύρου και σιδήρου. Συμπληρώματα διατροφής με βάση χημικές ενώσεις του ασβεστίου τείνουν να απορροφώνται καλύτερα και να μην επιβαρύνουν πολύ το στομάχι. 2. Σίδηρος Για να πετύχετε τη μέγιστη απορρόφηση του σιδήρου, είναι καλύτερα να...

Σελίδες