Όλα για την Υγεία σας / Άρθρα από φαρμακοποιούς του δικτύου μας

Άρθρα από φαρμακοποιούς του δικτύου μας

Πιο υγιείς, πιο δυνατές!

Είναι σαφές ότι ένα πολύ μικρό ποσοστό από εμάς μπορεί να καλύψει πλήρως τις ενεργειακές του ανάγκες μέσω της διατροφής. Αυτός είναι και ο λόγος που όλο και περισσότεροι καταφεύγουμε στα συμπληρώματα διατροφής. Οι ανάγκες όμως σε απαραίτητα θρεπτικά συστατικά είναι διαφορετικές στα δύο φύλα. Οι γυναίκες έχουν αυξημένες ανάγκες, πάντα ανάλογα με τη φυσική δραστηριότητα και την ηλικία τους. Γυμναστική Μια γυναίκα που γυμνάζεται έχει αυξημένες ανάγκες για τόνωση, ενέργεια αλλά και προστασία από τους τραυματισμούς. Πρέπει να τροφοδοτεί τον οργανισμό της με τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, ώστε να λειτουργεί στον μέγιστο βαθμό και η γυμναστική να αποδίδει τα αναμενόμενα. Αυτά είναι τα συστατικά στα οποία πρέπει να είναι καλυμμένες οι ανάγκες της γυμναζόμενης γυναίκας:  Σίδηρος: Η έλλειψη σιδήρου, σε συνδυασμό με τον χαμηλό αιματοκρίτη, έχει ως αποτέλεσμα μειωμένες αντοχές και περιορισμένη απόδοση. Ιχθυέλαιο: Πλούσιο σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, συμβάλλει στη διατήρηση της υγείας της καρδιάς και του εγκεφάλου, έχει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες (οι φλεγμονές, λόγω μεγάλης επιβάρυνσης ή λανθασμένου τρόπου άσκησης, είναι συχνές σε όσες αθλούνται), ενώ βοηθά στην υγεία και την ενυδάτωση των αρθρώσεων, ώστε να διατηρούνται ελαστικές και να αποφεύγονται οι τραυματισμοί. Μαγνήσιο: Προλαμβάνει τις κράμπες και, παράλληλα, χαλαρώνει το νευρικό σύστημα μετά τη γυμναστική. Βιταμίνες Α, C, E,...

Σελίδες