Όλα για την Υγεία σας / Άρθρα από φαρμακοποιούς του δικτύου μας

Άρθρα από φαρμακοποιούς του δικτύου μας

Συμπληρώματα διατροφής για μετά τα 50

Ένας μέσος ενήλικας ηλικίας περίπου 50 ετών έχει έως 60% λιγότερες στεροειδείς ορμόνες (όπως η διυδροεπιανδροστερόνη) σε σύγκριση με κάποιον 25 ετών. Συνεπώς είναι φυσιολογικό οι αντοχές του να μην είναι οι ίδιες. Η σωστή διατροφή, τα συμπληρώματα διατροφής, τα οποία, υποστηριζόμενα από πολυάριθμες κλινικές μελέτες, αναπληρώνουν ό,τι χρειάζεται ο οργανισμός, καθώς και κάποιες αλλαγές στον τρόπο ζωής, κρίνονται αναγκαίες πρακτικές. Βιταμίνη B12 Ένα σημαντικό συμπλήρωμα για το αιμοποιητικό σύστημα είναι η βιταμίνη Β12, η οποία είναι σημαντική τόσο για την ερυθροποίηση και τη νευρική λειτουργία, όσο και για την παραγωγή ενέργειας, καθώς συμμετέχει σχεδόν σε όλους τους βιοχημικούς κύκλους του οργανισμού. Όσο μεγαλώνουμε, η απορρόφησή της μειώνεται δραματικά. Μεγάλης απορρόφησης είναι η μεθυλοκοβαλαμίνη, που είναι μία από τις δύο βιοδραστικές μορφές της βιταμίνης Β12 και συνήθως διατίθεται σε μορφή μασώμενων δισκίων (chewing tabs). Είναι σημαντική η σποραδική κατανάλωσή της, για την εξασφάλιση της αποθήκευσής της στο συκώτι, όπου αποθηκεύεται περίπου το 25% της βιταμίνης Β12. Προανθοκυανιδίνες Η μνήμη και η μάθηση μετά την ηλικία των 50 ετών δυσκολεύουν, γεγονός που μας φέρνει πολλές φορές σε αμηχανία. Τα μούρα (blueberry, raspberry) χάρη στις προανθοκυανιδίνες που περιέχουν, ασκούν αντιοξειδωτική δράση μεταξύ των νευρώνων και αναπτύσσουν στον εγκέφαλο...

Σελίδες