Όλα για την Υγεία σας / Συμβουλές Υγείας

Συμβουλές Υγείας

Παραλία: Το νέο γυμναστήριο

Την επόμενη φορά που θα πάτε για μπάνιο, στρώστε λίγο καλύτερα την πετσέτα σας στην παραλία, ξαπλώστε πιέζοντας την κοιλιά σας στο έδαφος και πάρτε μερικές βαθιές αναπνοές, για να ασκηθείτε μέσα κι έξω από το νερό, εισπνέοντας ιώδιο και ακούγοντας τον αντι-στρες ήχο της θάλασσας. Στη στεριά Ξαπλώστε στην πετσέτα σας, σε έδαφος όσο το δυνατόν πιο επίπεδο, πάρτε μερικές ανάσες και ξεκινήστε τις ασκήσεις των κοιλιακών, με έμπνευση από το πιλάτες. Κοιλιακοί Μέρος Α’ Ξαπλώστε σε ύπτια θέση, πιέζοντας νοερά τον αφαλό σας στο έδαφος. Αν έχετε μυηθεί στο πιλάτες, δουλέψτε το «κέντρο σας» επιμηκύνοντας την περιοχή της κοιλιάς, και όχι μαζεύοντας το πάνω μέρος του σώματός σας. Τοποθετήστε τα χέρια σας πίσω από τον αυχένα ή σταυρωμένα στο στήθος σας. Αν έχετε προβλήματα με τη μέση σας, τοποθετήστε τα χέρια σας κάτω από τους γλουτούς, με το εσωτερικό της παλάμης να ακουμπά στο έδαφος. Λυγίστε το αριστερό σας πόδι, τεντώστε καλά το δεξί και ανασηκώστε το κεφάλι σας –και λίγο και την ωμοπλάτη σας–, σπρώχνοντας το σαγόνι σας προς το στήθος και κοιτάζοντας τον αφαλό σας. Μείνετε εκεί για 10 δευτερόλεπτα και αλλάξτε πόδι. Επαναλάβετε την άσκηση. Κάντε 8-10 επαναλήψεις, εισπνέοντας στην ύπτια θέση και εκπνέοντας κάθε φορά που ανασηκώνετε το κεφάλι σας από το έδαφος. Κοιλιακοί Μέρος Β’ Από την ύπτια θέση, και με την κοιλιά να εφάπτεται καλά στο έδαφος, φέρτε τα γόνατα προς το στήθος,...

Σελίδες