Όλα για την Υγεία σας / Συμβουλές Υγείας

Συμβουλές Υγείας

Ποιος τύπος γιόγκα μου ταιριάζει;

Η αρχαία αυτή τεχνική άσκησης του σώματος και του πνεύματος αναπτύχθηκε στην αρχαία Ινδία περίπου πριν από 5.000 χρόνια, με στόχο την καλύτερη υγεία, την πνευματική ηρεμία και τη βαθύτερη συνειδητότητα του εαυτού μας (στα σανσκριτικά γιόγκα σημαίνει «ένωση», ένωση του σώματος και του πνεύματος). Η γιόγκα χρησιμοποιεί τη βαρύτητα και το ίδιο μας το σώμα ως αντίσταση και είναι ιδανική για όσους δεν ανταποκρίνονται καλά σε άλλες μορφές γυμναστικής. Με έντονο το πνευματικό στοιχείο, μπορεί να αποβεί ιδανικό εργαλείο για τη διαχείριση του άγχους. Επειδή πλέον και στη χώρα μας προσφέρονται μαθήματα πολλών ειδών γιόγκα, κάποια με ιστορία αιώνων και κάποια με λίγες μόλις δεκαετίες ζωής, εδώ αποκωδικοποιούμε τα 11 πιο διαδεδομένα, για να επιλέξετε το καταλληλότερο για το lifestyle, τις ανάγκες και τους στόχους σας. Hatha Είναι ένα από τα αρχαιότερα είδη γιόγκα και εμπεριέχει τις βασικές αρχές που διέπουν όλα τα διδασκόμενα είδη. Προερχόμενη από τις σανσκριτικές λέξεις «Ha» (ήλιος) και «Tha» (σελήνη), η γιόγκα του ήλιου και της σελήνης προσπαθεί να φέρει σε ισορροπία αντίρροπες δυνάμεις, το μπροστινό με το πίσω κομμάτι του σώματος, το δεξί με το αριστερό, το πάνω με το κάτω. Επικεντρώνεται σε αργές και απαλές κινήσεις με asanas (στάσεις), ασκήσεις αναπνοής (pranayama) και διαλογισμό (dyana), στοχεύοντας σε ένα υγιές σώμα και ένα καθαρό μυαλό. Διαθέτει πάνω από 200 στάσεις,...

Σελίδες