Συμβουλές Ομορφιάς

Επιστροφή στα άρθραΣυμβουλές ΟμορφιάςΞΕΦΥΛΛΙΣΤΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
ΜΑΣ PHARMA PLUS LINK

Body talk

Όταν πέφτει η θερμοκρασία, το πρόσωπο είναι αυτό που απορροφά όλη την προσοχή και φροντίδα μας, και πολλές φορές το σώμα, καλά κρυμμένο κάτω από χοντρά ρούχα, μένει παραμελημένο και παραπονεμένο. Αποφύγετε αυτό το λάθος. Αντιθέτως, σας συμβουλεύουμε να ασχοληθείτε εντατικά με το σώμα σας.

H σωστή θερμοκρασία. Είναι μεγάλη πρόκληση να μπείτε κάτω από το καυτό νερό, όμως το καυτό νερό συμβάλλει στην αφυδάτωση. Μειώστε τη διάρκεια των ντους και σταθεροποιήστε τη θερμοκρασία του νερού σε χλιαρό. Αυτό ισχύει και για τα χέρια και σε μια δημόσια τουαλέτα, προτιμήστε να τα σκουπίσετε με πετσέτα, παρά να χρησιμοποιήσετε τον θερμό αέρα.

Λιγότερο σαπούνι. Δεν είναι κακή ιδέα να ξεκουράσετε την επιδερμίδα από την πολύ συχνή χρήση σαπουνιών, καθώς αυτά περιέχουν συνήθως και αρώματα. Χρησιμοποιείστε τα στοχευμένα σε μασχάλες, πόδια κ.λπ.

Καλή ενυδάτωση. Η αφυδάτωση καραδοκεί, καθώς το κρύο έξω και η θέρμανση μέσα αποτελεί σοκ για την επιδερμίδα. Αν έχετε μειώσει και τη χρήση ενυδατικής κρέμας ή λοσιόν, καθώς βιάζεστε να ντυθείτε, τότε θα έχετε παρατηρήσει ήδη σημάδια ξηρότητας. Μετά το καθημερινό ντους, ιδανικά με ένα αφρόλουτρο με ενυδατικούς παράγοντες, αφιερώστε λίγα λεπτά για να απλώσετε την κρέμα ή το γαλάκτωμα σώματος που αγαπάτε, από τους ώμους μέχρι τα δάχτυλα των ποδιών. Tα συστατικά που αναζητάτε είναι το εξαιρετικά θρεπτικό αμυγδαλέλαιο και η αλόη, πλούσια σε ενεργά ένζυμα, βιταμίνες και μέταλλα και γνωστή για την αντιφλεγμονώδη δράση της.

Προσοχή στα πόδια. Υπάρχουν σημεία στα οποία πρέπει να επιμείνετε περισσότερο και να εφαρμόσετε κάνοντας απαλό μασάζ το προϊόν που έχετε επιλέξει. Οι αγκώνες, τα γόνατα και φυσικά τα πέλματα και οι φτέρνες περιλαμβάνονται σε αυτά. Για τα πέλματα, θα βοηθήσει εντυπωσιακά η επάλειψη μιας εξειδικευμένης για την περιοχή πλούσιας κρέμας πριν τον ύπνο. Οι κάλτσες που θα φορέσετε όλη τη διάρκεια της νύχτας θα φυλακίσουν την υγρασία και το πρωί θα εκπλαγείτε από την απαλότητα των ποδιών σας. Μη διαστάσετε ακόμα και να τα βάψετε με έντονα, φωτεινά και αισιόδοξα χρώματα.

Απολέπιση με μέτρο. Η ενυδάτωση πρέπει να γίνει η αυτόματη συνήθειά σας, όμως μια φορά την εβδομάδα (και όχι δυο-τρεις, όπως είθισται το καλοκαίρι) χρειάζεται να διαθέσετε λίγο περισσότερο χρόνο για μια τελετουργία που σας κάνει να αισθανθείτε όμορφα και με τον εαυτό σας. Κάντε απολέπιση χρησιμοποιώντας ένα scrub και μία λούφα. Τα νεκρά κύτταρα θα απομακρυνθούν και θα φανεί η ανανεωμένη επιδερμίδα σας. Αμέσως μετά την απολέπιση είναι η στιγμή για να χρησιμοποιήσετε ένα ενυδατικό προϊόν με πιο πλούσια και πυκνή υφή, όπως κρέμα, butter ή λάδι σώματος. Αφήστε να απορροφηθεί καλά από την επιδερμίδα πριν ντυθείτε.

H2O. Βεβαιωθείτε ότι πίνετε αρκετό νερό για φυσική εσωτερική ενυδάτωση και περιορίστε την καφεΐνη. Ένας φορητός υγραντήρας στο κομοδίνο ή το γραφείο σας θα σας βοηθήσει να επαναφέρετε την απαραίτητη υγρασία στον αέρα.

SPF. Ο ήλιος είναι με δόντια, και παρόλο που οι ακτίνες UVB είναι σε χαμηλότερα επίπεδα, οι ακτίνες UVA, οι πιο επιβαρυντικές για την ηλικία της επιδερμίδας, βρίσκονται και τον χειμώνα σε επίπεδα ικανά να κάνουν κακό. Μην ξεχνάτε το αντηλιακό, ιδανικά στοχευμένο στις ακτίνες UVA. Τώρα που έχει λιγότερο ήλιο, είναι και η περίοδος να αναπληρώσετε την βιταμίνη D που δεν συντίθεται με κάποιο συμπλήρωμα διατροφής.