Γιατί Pharma PLUS

Είστε σχετικά νέοι στο δίκτυο της Pharma PLUS (από το 2013). Έχετε προλάβει να αποκοµίσετε οφέλη και, αν ναι, ποια είναι αυτά;

Παναγιώτης Κορωναίος (φαρμακοποιός, Χαϊδάρι): Στο δίκτυο της Pharma PLUS έχουµε ενταχθεί περίπου έναν χρόνο. Στο διάστηµα αυτό τα οφέλη που αποκοµίζουµε τα µεταφέρουµε στους πελάτες µας, οι οποίοι αυξάνονται µέρα µε την ηµέρα. Η νέα εικόνα που αποκτήσαµε δεν είναι µόνο «εικόνα», είναι ένα σύνολο ωφέλιµων επιλογών για τον καταναλωτή ή τον ασθενή µας.

Πότε μπήκατε στο δίκτυο της Pharma PLUS και τι οφέλη έχετε διαπιστώσει από την ένταξή σας;

Δημήτρης Κοντογιώργος (φαρμακοποιός, Κάλαμος Αττικής): Στο δίκτυο της Pharma PLUS ενταχθήκαμε το 2009. Τα οφέλη που αποκτήσαμε από τη συμμετοχή μας στο δίκτυο είναι πολλά και σημαντικά. Το πιο σημαντικό από όλα είναι ότι καταφέραμε να κάνουμε γνωστό το φαρμακείο μας, πέρα από την περιφέρεια του Δήμου μας. Ήδη αρκετοί πελάτες μας είναι από την Αθήνα, και όμως έρχονται σε εμάς, λόγω των ειδικών εκπτωτικών προσφορών του δικτύου!

Είστε ένας από τους παλαιότερους συνεργάτες του δικτύου της Pharma PLUS. Πόσο έχει βοηθήσει τη δουλειά σας η ένταξή σας στο δίκτυο; Νιώθετε δικαιωμένη για την απόφασή σας;

Ρούλα Φαφούτη (φαρμακοποιός, Ηλιούπολη): Την απόφαση να ενταχθώ στο δίκτυο Pharma PLUS την πήρα πριν από επτά χρόνια περίπου. Ήταν για μένα μια πρόκληση, ένα νέο ξεκίνημα. Έχοντας δουλέψει στον χώρο αρκετά χρόνια, σκέφτηκα ότι, αν δεν κάνω κάτι καινούργιο, τη στιγμή που όλα εξελίσσονται με ιλιγγιώδη ταχύτητα γύρω μου, κινδύνευα να πέσω σε τέλμα. Και δεν το μετάνιωσα. Κοιτώντας πίσω, όλο αυτό το διάστημα που πέρασε με γέμισε εμπειρίες. Απέκτησα νέες γνώσεις -εργαλεία δουλειάς-, που έχουν ενδιαφέρον, αλλά και αποδοτικότητα. Άλλαξα τρόπο σκέψης και αντιμετώπισης των διάφορων προβλημάτων που προκύπτουν, αντάλλαξα απόψεις και ιδέες με συναδέλφους, και πάνω από όλα νιώθω πιο ασφαλής.

Πόσο σας έχει βοηθήσει η ένταξή σας στο δίκτυο της Pharma PLUS, και ποιές αλλαγές παρατηρήσατε στο φαρμακείο σας;

Χριστίνα Βρεττού - Χρήστος Τσιριγγάκης (φαρμακοποιοί, Κάτω Κορακιάνα, Κέρκυρα): Το φαρμακείο τού σήμερα έχει πολλαπλές απαιτήσεις. Πρέπει να ενημερώνεται σε ένα διαρκώς εναλλασσόμενο περιβάλλον, τόσο στον χώρο της υγείας όσο και στις νέες τεχνολογίες, στο marketing και στο management. Εδώ λοιπόν η Pharma PLUS μάς βοήθησε να βελτιωθούμε και να διευρύνουμε τις γνώσεις μας. Η Pharma PLUS είναι ένα δίκτυο φαρμακείων στο οποίο η επικοινωνία και η ανταλλαγή ιδεών και απόψεων δίνουν λύσεις στις προκλήσεις της εποχής.

Αντιγόνη Ρέββα (φαρμακοποιός, Κοζάνη): Τα πρότυπα του δικτύου Pharma PLUS ακολουθούν το μοντέλο των σύγχρονων ευρωπαϊκών φαρμακείων. Η ένταξή μου στο δίκτυο βοήθησε στον σχδιασμό και στη διακόσμηση του φαρμακείου, στην εμπορική ανάδειξη προϊόντων (merchandising), καθώς και στην ανάπτυξη εξειδεικευμένων υπηρεσιών, όπως η κάρτα πελάτη +plus card.

Ιωάννα Αδρακτά (φαρμακοποιός, Γαλάτσι): Καθώς είμαστε από τα ιδρυτικά φαρμακεία της Pharma PLUS, η επιτυχημένη πορεία μας είναι αποτέλεσμα αυτής της στενής συνεργασίας. Οι συμβουλές μάρκετινγκ, μηχανοργάνωσης, οι συμφέρουσες συμφωνίες με τις εταιρείες, τα εκπαιδευτικά σεμινάρια, είναι όλα εργαλεία που μας παρέχονται στο μέγιστο από τους ανθρώπους της Pharma PLUS. Η ύπαρξη του δικτύου, δηλαδή της ομάδας φαρμακοποιών Pharma PLUS, με τις συναντήσεις που συχνά διοργανώνονται, έχει αποτελέσει όλα αυτά τα χρόνια μια σημαντική ομπρέλα στήριξης, όχι μόνο με την ανταλλαγή ιδεών και την επίλυση διαφόρων προβλημάτων, αλλά και ψυχολογική.

Χριστίνα Γκιούρδα (φαρμακοποιός, Χολαργός): Το 2002 που εντάχθηκα στο νεοσύστατο τότε δίκτυο της Pharma PLUS, ήμουν από τους πρώτους στον κλάδο που πίστεψα στην ιδέα της ανάγκης συσπείρωσης φαρμακοποιών σε ένα κοινό όραμα, που στόχο είχε την ενίσχυση της δυναμικής του φαρμακείου, την ισχυροποίηση έναντι των προμηθευτών και τη βελτιστοποίηση των προσφερόμενων υπηρεσιών. Σήμερα, τα βήματά μου έχει ακολουθήσει ένας μεγάλος αριθμός συναδέλφων. Η «ισχύς εν τη ενώσει» που αντιπροσωπεύει επί της ουσίας το δίκτυο αυτό, αποτέλεσε το κλειδί της επιτυχίας ώστε όλοι οι συμμετέχοντες να διεκδικήσουμε την ανταποδοτικότητα των προσπαθειών μας, να επιτύχουμε συμφωνίες με μεγαλύτερο ποσοστό κέρδους και να εξασφαλίσουμε καλύτερους όρους συνεργασίας.

Θεοδώρα Ερμίδου (φαρμακοποιός, Ν. Ψυχικό): Η βοήθεια είναι πολύπλευρη και οι αλλαγές που μας προτείνουν είναι αισθητά προς την καλύτερη κατεύθυνση. Η συνεργασία με συναδέλφους με τις ίδιες ανησυχίες και η καθοδήγηση από τους συνεργάτες της Pharma PLUS μάς βοηθούν να ανακαλύπτουμε και να ικανοποιούμε τις ανάγκες των πελατών μας. Η Pharma PLUS είναι υπεύθυνη για τη μηχανογράφησή μας, που είναι ένα σημείο-κλειδί για κάθε επιχείρηση. Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί πως οι πελάτες μας απολαμβάνουν προσφορές και εκπτώσεις, που δεν θα μπορούσα να προσφέρω μόνη μου.

Παναγιώτης Κερμανίδης (φαρμακοποιός, Ντεπό, Θεσσαλονίκη): Το δίκτυο της Pharma PLUS έφερε μία νέα πρόταση στην ελληνική και ευρωπαϊκή πραγματικότητα, προσαρμοσμένη στις ανάγκες της εποχής, που ήρθε κάπως ανορθόδοξα, βεβιασμένα και με αιφνιδιαστικές πολιτικές παρεμβάσεις. Στη νέα αυτή εποχή, λοιπόν, το δίκτυο με βοήθησε στην οργάνωση του χώρου της μεθοδεμπορίας (marketing), στις πολιτικές πωλήσεων, στις εμπορικές πολιτικές μέσω της κάρτας του πελάτη (+plus card) και στην ανάπτυξη αυτών των πολιτικών με τις συνεργαζόμενες εταιρείες που σχετίζονται με το χώρο του φαρμακείου. Θεωρώ ότι με τη Pharma PLUS μάς δόθηκε το έναυσμα της οργάνωσης του φαρμακείου, σύμφωνα με τις προδιαγραφές μιας μεγάλης επιχείρησης.

Άννα Άνθ. Καψή (φαρμακοποιός, Πειραιάς): Η ένταξή μου στην οικογένεια της Pharma PLUS συνέπεσε χρονικά με την έναρξη λειτουργίας του φαρμακείου μου. Σημαντική συμβολή στην απόφασή μου αυτή είχε ο αγαπημένος μου συνάδελφος κ. Γ. Μακρυγιάννης, ο οποίος είναι χρόνια μέλος. Αυτός με παρότρυνε να προχωρήσω σε αυτήν την κίνηση, η οποία αποδείχτηκε πολύ σωστή, καθώς κοντά στους εξειδικευμένους ανθρώπους της Pharma PLUS βρήκα τη βοήθεια που χρειαζόμουν σε τομείς όπως το marketing, η μηχανοργάνωση, ο σωστός σχεδιασμός του προϋπολογισμού, η κατάρτιση του προσωπικού και η δική μου. Έτσι, πλέον αισθάνομαι πως ανήκω σε μια μεγάλη ομάδα φαρμακείων, που στόχο έχει την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη. Η Pharma PLUS διαμορφώνει το φαρμακείο ως χώρο ειδικής φροντίδας, όπου ο επισκέπτης θα καλύπτει τις ανάγκες του ξεφεύγοντας από το μοντέλο του "συνταξιοδοτικού" φαρμακείου, το οποίο φροντίζει μόνο αρρώστους.

Άννα Βυζά (φαρμακοποιός, Κολωνάκι, Αθήνα): Είμαστε μέλη της Pharma PLUS από την αρχή της ίδρυσής της. Εκεί βρέθηκαν οι κατάλληλοι άνθρωποι, που με τις γνώσεις τους μας βοήθησαν να οργανωθούμε σε πολλά επίπεδα που αφορούν τη σωστή λειτουργία του φαρμακείου, όπως στον τομέα του μάρκετινγκ, της μηχανοργάνωσης της αποθήκης, τις παραγγελιοληψίες, έτσι ώστε να γίνουμε πιο ανταγωνιστικοί στον τομέα μας. Παράλληλα, η επιστημονική ενημέρωση που μας προσφέρει μέσω της διεξαγωγής εκπαιδευτικών σεμιναρίων μάς δίνει την ευκαιρία να ενημερωνόμαστε για τις εξελίξεις του χώρου και κατά συνέπεια να εξυπηρετούμε καλύτερα τους πελάτες μας.

Τι σας έκανε να επιλέξετε το δίκτυο της Pharma PLUS για την ανάπτυξη του φαρμακείου σας;

Παναγιώτης Παπαγεωργίου (φαρμακοποιός, Κυψέλη - Αθήνα): Επέλεξα το δίκτυο της Pharma PLUS, γιατί είναι το μοναδικό δίκτυο που για καθετί έχει εξειδικευμένο προσωπικό για να σε συμβουλεύσει. Με το ενημερωμένο σε τακτά χρονικά διαστήματα πρόγραμμα μηχανοργάνωσης Lavinet κερδίζεις χρήματα και ασφάλεια στις πωλήσεις σου. Εν μέσω της δυσμενούς οικονομικής συγκυρίας για ολόκληρο τον κλάδο, η επαφή με τους ανθρώπους της Pharma PLUS καθαρίζει το μυαλό. Σου δίνουν τις κατάλληλες συμβουλές και σε βοηθούν να ξεπεράσεις, ως ένα βαθμό, τα καθημερινά προβλήματα του χώρου. Σημαντικό κεφάλαιο για εμένα είναι και η κατά καιρούς ανοιχτή συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων που έχουμε με άλλα μέλη μας. Με αυτό τον τρόπο ενημερώνεσαι καλύτερα, προτού πάρεις κάποια απόφαση για το φαρμακείο σου.

Ελένη Κουκουρή (φαρμακοποιός, Θεσσαλονίκη): Είναι πρωτοπόροι και καινοτόμοι, καθώς έφεραν το ευρωπαϊκό φαρμακείο στην Ελλάδα. Με την κάρτα πελάτη έφεραν την έννοια του customer fidelity στο ελληνικό φαρμακείο. Είναι άψογα ενημερωμένοι, κινούνται γρήγορα, έχουν δυνατό τμήμα Marketing, πολλές προσφορές στον πελάτη, ενημέρωση, σημαντική βοήθεια για το φαρμακοποιό. Η μηχανογραφική υποστήριξη, οι αλλαγές τιμών και Φ.Π.Α. και η άμεση ενημέρωση για τα καινούργια προϊόντα απαλλάσσουν ουσιαστικά το φαρμακοποιό από διαδικαστικά θέματα, έτσι ώστε να είναι απερίσπαστος στην κατ' ουσίαν δουλειά του, που είναι η ενασχόλησή του με τον πελάτη. Ο πυρήνας είναι ο πελάτης και πρέπει να ασχολούμαστε με αυτόν. Και εκείνος επιλέγει να πηγαίνει εκεί που ενημερώνεται καλύτερα. Εκεί που οι άνθρωποι τον βοηθούν, του λύνουν όλες τις απορίες και τον κάνουν να νιώθει ασφάλεια.

Τάσος Λυμπερόπουλος (φαρμακοποιός, Αργυρούπολη): Είχα επιλέξει το δίκτυο της Pharma PLUS πριν αναλάβω τη διαχείριση του φαρμακείου το 2005, όταν τα μέλη του ήταν γύρω στα 36. Ο λόγος που δεν συνεργάστηκα τότε ήταν κυρίως οικονομικός. Από την αρχή με είχε τραβήξει η γενικότερη φιλοσοφία της εταιρείας αφού την έβρισκα πολύ φιλική προς τον κόσμο και πολύ πρωτοποριακή για τα ελληνικά δεδομένα. Επιπλέον, το συγκεκριμένο δίκτυο είχε να προσφέρει πολλά οφέλη στους πελάτες μου, με πρώτο και βασικό τις καλύτερες τιμές, ειδικά σε δύσκολες εποχές, όπως άλλωστε και σήμερα.

Πολέτα Μελίδου (φαρμακοποιός, Καβάλα): Ύστερα από μια έρευνα αγοράς, αποφασίσαμε να μπούμε κάτω από την "ομπρέλα" της Pharma PLUS, ώστε να επεκτείνουμε και να ανακαινίσουμε το φαρμακείο μας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Συγκεκριμένα, η Pharma PLUS μάς βοήθησε στη σωστή οργάνωση του χώρου μας με την κατηγοριοποίηση των προϊόντων και την εύκολη πρόσβαση σε αυτά, ενώ μας παρέχει συνεχή επιστημονική εκπαίδευση. Επίσης, μας έδωσε την δυνατότητα καλύτερων προσφορών από τις προμηθεύτριες εταιρείες, αλλά και προσφοράς δώρων στους καταναλωτές. Τέλος, με την κάρτα προνομίων αγορών -την κάρτα πελάτη- ο καταναλωτής εξασφαλίζει έκπτωση που ξεκινά από 13% και φτάνει μέχρι και 26% σε όλα τα παραφαρμακευτικά προϊόντα.

Σας βοήθησε το γεγονός ότι ενταχθήκατε στο δίκτυο της Pharma PLUS; Ποιά είναι τα προνόμια που σας προσέφερε και πόσο σας βοήθησε στην πρόσφατη ανακαίνιση;

Γιάννης Τσουκαλάς (φαρμακοποιός, Συκιές Θεσσαλονίκης): Πίσω από αυτό κρύβεται μια ιστορία: εμείς, από το 2000, οδεύαμε πλέον μαζί, συστεγασμένοι στο φαρμακείο των Συκεών. Τα πράγματα πήγαιναν καλά από οικονομικής άποψης, όμως, κάτι μας "τσιγκλούσε", κάτι μας έκανε να νιώθουμε στάσιμοι. Βλέπαμε, για παράδειγμα, δεκάδες προϊόντα και κουτιά να στέκονται άτακτα μέσα στο χώρο, σε οποιοδήποτε σημείο του φαρμακείου. Εκεί, το 2004, ήρθε η Pharma PLUS να μας χτυπήσει την πόρτα. Αυτά που μας είπε τότε ήταν ακριβώς αυτά που θέλαμε, αλλά δεν ξέραμε πώς να τα κάνουμε πράξη. Η Pharma PLUS μάς άνοιξε ένα νέο παράθυρο, έναν νέο δρόμο, μας έδωσε λύσεις για τη μηχανοργάνωση, τη λειτουργικότητα του φαρμακείου, την ταξινόμηση των προϊόντων, και μας βοήθησε να δημιουργήσουμε ένα χώρο προσεγμένο και εξαιρετικά φιλικό για τον πελάτη. Μέσα από αυτήν τη διαδικασία αλλαγής, τα σεμινάρια με τους ανθρώπους της Pharma PLUS, αλλά και τις συναντήσεις με άλλους συναδέλφους, ανταλλάξαμε εμπειρίες και ιδέες, δημιουργώντας τις κατάλληλες συνθήκες για να γίνουν αυτές οι ιδέες πράξη. Από το 2004 και μετά, κάναμε πολύ σημαντικά βήματα, πάντα με τη βοήθεια της Pharma PLUS, ώσπου τον Αύγουστο του 2008 φτάσαμε στην ολοκληρωτική ανακαίνιση του φαρμακείου.

Στο νέο σας αυτό ξεκίνημα σας βοήθησε το γεγονός ότι ενταχθήκατε στο δίκτυο της Pharma PLUS; Ποιά είναι τα προνόμια που σας προσέφερε;

Κύρος Καβασακάλης (φαρμακοποιός, Γλυφάδα): Η ένταξή μας στην ομάδα της Pharma PLUS είναι εξαιρετικά ωφέλιμη και εποικοδομητική. Από τη μία, η επικοινωνία με τους υπόλοιπους συναδέλφους μάς παρέχει τη δυνατότητα να γνωρίζουμε διαφορετικούς τρόπους θεώρησης και αντιμετώπισης καθημερινών προβλημάτων λειτουργίας του σύγχρονου φαρμακείου.
Από την άλλη, η τεχνογνωσία των συμβούλων της Pharma PLUS μάς προσφέρει σημαντικά εφόδια για τον καλύτερο σχεδιασμό και τη λειτουργία του φαρμακείου μας.

Είσαστε ένα από τα πρωτοπόρα φαρμακεία στην Ελλάδα που έχουν ενταχθεί σε ένα δίκτυο φαρμακείων, συγκεκριμένα σε αυτό της Pharma PLUS. Σας έχει βοηθήσει αυτή σας η επιλογή;

Γιώργος Γκαντής (φαρμακοποιός, Κομοτηνή): Βεβαίως με έχει βοηθήσει πολύ και έχω παρατηρήσει αλλαγή στη δουλειά μου. Τα οφέλη είναι πολλά, τόσο σε επίπεδο πωλήσεων και αναγνωρισιμότητας όσο και σε επίπεδο "εικόνας" του καταστήματος. Οι πελάτες έχουν δει αυτήν την αλλαγή και ανταποκρίνονται και εκείνοι θετικά. Είναι ξεκάθαρο πως μια τέτοια συνεργασία δίνει δυνατά εφόδια και προνόμια σε ένα φαρμακείο και το βοηθάει να ανταποκριθεί στις δύσκολες συνθήκες της αγοράς.

Το φαρμακείο σας είναι ένα από τα πρωτοπόρα φαρμακεία στην Ελλάδα που έχουν ενταχθεί στο δίκτυο Pharma PLUS. Πόσο πολύ ή λίγο θεωρείτε πως σας έχει βοηθήσει αυτή σας η επιλογή;

Σπύρος Πολυτάρχου (φαρμακοποιός, Λιβαδειά): Επειδή το φαρμακείο μου είναι από τα πρώτα που συμμετείχαν σε δίκτυο συνεργαζόμενων φαρμακείων και συγκεκριμένα στο δίκτυο Pharma PLUS, θα μπορούσα να πω πολλά πράγματα γι' αυτήν τη σχέση. Θα αρκεστώ όμως στο πρόσφατο παρελθόν. Όταν αποφασίζεις να κάνεις ένα επαγγελματικό βήμα όχι και τόσο μικρό, πηγαίνοντας από ένα χώρο 40 τ.μ. σε έναν άλλο των 160 τ.μ., από ένα σημείο ημικεντρικό σε ένα σημείο που αποτελεί το "κέντρο του κύκλου" , από ένα χώρο περιορισμένων αναγκών και απαιτήσεων σε ένα χώρο που στην αρχή μου θύμιζε -λόγω και μόνο του μεγέθους- "τοπίο στην ομίχλη" και όταν αυτή η επένδυση δεν γίνεται ούτε στο κέντρο της Ομόνοιας ή του Χαλανδρίου, αλλά σε μια πόλη όπου το αστικό τοπίο σταματά στα 600 μέτρα και μετά αρχίζει το βουκολικό, εκεί φάνηκε πραγματικά η βοήθεια της ομάδας της Pharma PLUS. Αυτοί οι άνθρωποι έκαναν εμπεριστατωμένη μελέτη λαμβάνοντας υπόψη κάθε πιθανή εξέλιξη, κάθε παράμετρο σημαντική ή ασήμαντη. Αυτό που με εντυπωσίασε ήταν η καθημερινή τους παρουσία από την αρχή, και μέχρι να αποτελέσει το φαρμακείο έναν ολοκληρωμένο χώρο. Το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια. Αν με ρωτήσεις τι είναι τελικά για μένα η Pharma PLUS, απλώς θα σου απαντήσω ότι είναι το καλύτερο κομμάτι συνεργασίας στο επαγγελματικό μου γίγνεσθαι.

Ενδιαφέρεται ο κόσµος για τις προσφορές της +plus card; Τελικά, πόσο χρήσιµο εργαλείο είναι η κάρτα της Pharma PLUS;

Παναγιώτης Κορωναίος (φαρμακοποιός, Χαϊδάρι): Η +plus card συµφέρει τον πελάτη. Επιβραβεύει την επιλογή του να έρχεται σε εµάς. Εκτός από τη συµβουλή µας για τη σωστή επιλογή του προϊόντος που τον ενδιαφέρει, σε έναν σηµαντικό αριθµό προϊόντων λαµβάνει την καλύτερη έκπτωση της αγοράς (Best Price) ενώ στα υπόλοιπα εξασφαλίζει µόνιµη έκπτωση µέσω της συλλογής πόντων µε τη χρήση της +plus card.

Πόσο σημαντικό εργαλείο έχει αποδειχθεί η +plus card της Pharma PLUS;

Δημήτρης Κοντογιώργος (φαρμακοποιός, Κάλαμος Αττικής): Η +plus card της Pharma PLUS είναι σηµαντικό εργαλείο της ανάπτυξης του φαρµακείου, αλλά και της συνεχούς επικοινωνίας µας µε τους πελάτες µας (SMS, τηλεφωνική επικοινωνία κ.λπ.). Άλλωστε, δεν πρέπει να ξεχνάµε ότι, µέσω της κάρτας, ο πελάτης έχει έκπτωση 13%, αλλά και επιβραβεύεται µε το bonus των 20 ευρώ, πράγµα το οποίο αποτελεί –αν θέλετε– και ένα είδος παιχνιδιού µε συνεχή αγώνα κατάκτησης των 750 πόντων!

Ρούλα Φαφούτη (φαρμακοποιός, Ηλιούπολη): Η +plus card μάς δίνει, καταρχήν, τη δυνατότητα να ανταμείψουμε τον καλό μας πελάτη για την προτίμησή του. Ο πελάτης, εκτός της εξαργύρωσης των πόντων, κερδίζει με τη χρήση της κάρτας επιπλέον εκπτώσεις και άλλες προσφορές.

Χριστίνα Βρεττού - Χρήστος Τσιριγγάκης (φαρμακοποιοί, Κάτω Κορακιάνα, Κέρκυρα): Η +plus card είναι κάτι πρωτοποριακό για το φαρμακείο. Επιβραβεύει την προτίμηση και την εμπιστοσύνη των πελατών, ανταποδίδοντας έμπρακτα με την παροχή οικονομικών και άλλων ειδικών προνομίων.

Αντιγόνη Ρέββα (φαρμακοποιός, Κοζάνη): Η κάρτα πελάτη αποτελεί ένα βασικό κίνητρο για να επιλέξει ο πελάτης το φαρμακείο μας για την αγορά παραφαρμακευτικών προϊόντων και καλλυντικών. Η οικονομική κρίση ωθεί τους καταναλωτές στη συνεχή αναζήτηση προσφορών και εκπτώσεων. Στο φαρμακείο, τόσο με την εξαργύρωση πόντων της κάρτας, όσο και με τις επιπλέον προσφορές, απαντάμε στην οικονομική κρίση δίνοντας μια ανάσα στον καταναλωτή. Επιπλέον, στον πρώτο χρόνο λειτουργίας μας διαπιστώσαμε ότι η +plus card της Pharma PLUS είχε πολύ θετική ανταπόκριση στους πελάτες και ήδη αριθμεί έναν σημαντικά μεγάλο αριθμό νέων μελών.

Ιωάννα Αδρακτά (φαρμακοποιός, Γαλάτσι): Η +plus card παίζει ουσιαστικό ρόλο στη σχέση μας με τον πελάτη. Δημιουργεί μια κατάσταση ανταποδοτικότητας, που ελάχιστες φορές δεν έχει εκτιμηθεί. Καθώς την ονομάζουμε "κάρτα φίλων του φαρμακείου μας", οι πελάτες μας αισθάνονται ότι γίνονται μέλη μιας μεγάλης παρέας. Η ικανοποίησή τους, όταν εξαργυρώνουν πόντους ή όταν επωφελούνται μιας έξτρα προσφοράς, μας δείχνει ότι έχουμε ένα πολύτιμο εργαλείο στα χέρια μας.

Θεοδώρα Ερμίδου (φαρμακοποιός, Ν. Ψυχικό): Εκτιμώ ότι το μήνυμα στο logo της, πως βοηθά τις επιθυμίες των πελατών να πραγματοποιηθούν, τη χαρακτηρίζει απόλυτα,

Παναγιώτης Κερμανίδης (φαρμακοποιός, Ντεπό, Θεσσαλονίκη): Η +plus card αποτέλεσε και αποτελεί το εργαλείο εφαρμογής των διαφορετικών ανά εποχή και εταιρεία εμπορικών κινήσεων, με σκοπό την ανταμοιβή των παλαιών και νέων σταθερών πελατών μας με αξιοσημείωτες εκπτώσεις. Σαφώς, η κάρτα αποτελεί μοχλό για περαιτέρω ανάπτυξη - απλώς μένει να ολοκληρωθεί η πανελλαδική εφαρμογή της ως κοινής πλέον κάρτας δικτύου και να εμπλουτιστεί με στοιχεία όπως είναι το φαρμακευτικό ιστορικό των ασθενών, οι πιθανές αλλεργίες, οι αξιοσημείωτες αλληλεπιδράσεις κ.λπ., που συνολικά θα βοηθούσαν στην αποφυγή μελλοντικών λαθών κατά την εκτέλεση νέων συνταγών.

Άννα Άνθ. Καψή (φαρμακοποιός, Πειραιάς): Εξαιρετικά σημαντικό! Όχι μόνο επιβραβεύεις με ένα χειροπιαστό τρόπο τον καταναλωτή που σε προτιμά, αλλά του δίνεις κι ένα κίνητρο να δοκιμάσει αξιόλογα παραφαρμακευτικά προϊόντα, και έτσι να συνειδητοποιήσει ότι το φαρμακείο είναι χώρος συνολικής περιποίησης και όχι μόνο φαρμακευτικής περίθαλψης.

Άννα Βυζά (φαρμακοποιός, Κολωνάκι, Αθήνα): Η +plus card μάς βοήθησε να εξελίξουμε τη σχέση μας με τον πελάτη, αφού, με τη συλλογή πόντων, αυτός ανταμείβεται καθημερινά για τις αγορές του. Είναι ένα σημαντικό "εργαλείο" στα χέρια μας με το οποίο αποδεικνύουμε την εκτίμησή μας σε όσους μας επιλέγουν για τις αγορές τους. Στη σημερινή εποχή η δημιουργία πιστών πελατών είναι διαδικασία που απαιτεί γνώσεις πάνω στο αντικείμενό μας, ώστε να δίνουμε τις κατάλληλες συμβουλές υγείας και ομορφιάς, αλλά και έμπρακτες αποδείξεις της ευχαρίστησής μας. Αυτό υλοποιείται μέσω της +plus card.

Ποιά είναι η ανταπόκριση των πελατών σας στην κάρτα πελάτη +plus card της Pharma PLUS;

Παναγιώτης Παπαγεωργίου (φαρμακοποιός, Κυψέλη - Αθήνα): Οι παλαιοί πελάτες δέχτηκαν την κάρτα +plus card της Pharma PLUS αμέσως και με προθυμία. Όμως, εξαιτίας του ότι πάρα πολλοί πελάτες μου είναι περαστικοί, υπήρχε μια σχετική δυσκολία στην αποδοχή της κάρτας εκ μέρους τους. Τους τελευταίους δύο μήνες, με τις εύστοχες κινήσεις των ανθρώπων της Pharma PLUS και την πρόσθετη έκπτωση σε συγκεκριμένα προϊόντα μέσω της κάρτας, η ανταπόκριση των πελατών κρίνεται πολύ καλή, παρά τις αντίξοες συνθήκες που επικρατούν στην αγορά. Εύχομαι και ελπίζω να στηρίζουμε όλοι μαζί, φαρμακοποιοί, συνεργάτες και Pharma PLUS, με τις επιλογές μας, την ασφάλεια και την ευημερία των πελατών μας.

Ελένη Κουκουρή (φαρμακοποιός, Θεσσαλονίκη): Οι πελάτες είναι δεκτικότατοι! Άτομα διαφορετικών ηλικιών αντιλήφθηκαν αμέσως τα οφέλη της κάρτας πελάτη και τη δέχτηκαν πάρα πολύ καλά, χωρίς καμία επιφύλαξη.

Τάσος Λυμπερόπουλος (φαρμακοποιός, Αργυρούπολη): Στην αρχή είναι λίγο επιφυλακτικοί, φοβούμενοι ότι πρόκειται για πιστωτική κάρτα, αλλά, μόλις αντιλαμβάνονται τα οφέλη της, γίνονται φανατικοί.

Πολέτα Μελίδου (φαρμακοποιός, Καβάλα): Η κάρτα πελάτη αποτελεί καινοτομία στον σχετικά "συντηρητικό" χώρο του φαρμακείου και η ανταπόκριση των πελατών μας σε αυτήν είναι θετική. Το δώρο των 20 ευρώ, που έρχεται με την εξαργύρωση των πόντων, ικανοποιεί απόλυτα τους πελάτες, που με αυτόν τον τρόπο παίρνουν ό,τι πραγματικά χρειάζονται χωρίς να φορτώνονται με άχρηστα πράγματα.

Κύρος Καβασακάλης (φαρμακοποιός, Γλυφάδα): Αρκετά θετική θα έλεγα. Η κάρτα προνομίων της Pharma PLUS καλύπτει σχεδόν το σύνολο των παραφαρμακευτικών προϊόντων, ενώ προσφέρει πολλαπλά οφέλη και στο χρήστη προϊόντων φαρμακείου.

Ποιά είναι κατά τη γνώμη σας τα πλεονεκτήματα της κάρτας πελάτη, που την καθιστούν σημαντική για τον καταναλωτή; Ποιά είναι η ανταπόκριση των πελατών σας στην κάρτα πελάτη +plus card της Pharma PLUS;

Ιωάννα Νταουτζά (φαρμακοποιός, Συκιές Θεσσαλονίκης): Επειδή, τη σήμερον ημέρα, έχουμε κατακλυστεί από κάρτες, πρέπει να ξεκαθαρίσω ότι αυτή η κάρτα δεν είναι πιστωτική. Η εν λόγω κάρτα δίνει ορισμένα προνόμια σε όσους την έχουν. Ο πελάτης μαζεύει πόντους ύστερα από αγορά προϊόντων, με εξαίρεση τα φαρμακευτικά και το βρεφικό γάλα. Όλα τα παραφαρμακευτικά, τα προϊόντα ομορφιάς και τα καλλυντικά συγκαταλέγονται στα προνόμια της κάρτας, η οποία επιβραβεύει τις αγορές του πελάτη με προσφορές και εκπτώσεις. Η +plus card είναι ίσως το καλύτερο εργαλείο στα χέρια μας και οι πελάτες την προτιμούν από οτιδήποτε άλλο - βρίσκει πολύ μεγάλη ανταπόκριση στο φαρμακείο μας.

Πόσο σημαντικό ρόλο έχει παίξει η κάρτα πελάτη +plus card της Pharma PLUS για εσάς; Ποιές κατηγορίες προϊόντων έχουν ενισχυθεί με αυτή σας τη συνεργασία;

Γιώργος Γκαντής (φαρμακοποιός, Κομοτηνή): Η κάρτα πελάτη έπαιξε πολύ μεγάλο ρόλο για το δικό μου φαρμακείο. Είχα ένα ιδιαίτερα μεγάλο πελατολόγιο, ειδικά για ένα φαρμακείο επαρχίας, που αφορούσε, ωστόσο, αποκλειστικά στα φάρμακα. Ένα πολύ μικρό ποσοστό του τζίρου μου ήταν τα καλλυντικά. Τώρα βλέπω τη διαφορά: πουλάω καλλυντικά που πίστευα ότι δεν θα μπορούσα να πουλήσω.

Πόσο σημαντική πιστεύετε ότι είναι η κάρτα πελάτη +plus card της Pharma PLUS για εσάς, αλλά και για τους πελάτες σας;

Σπύρος Πολυτάρχου (φαρμακοποιός, Λιβαδειά): Η κάρτα +plus card για μένα, αλλά πιστεύω πλέον και για τους πελάτες μου, είναι ένα σημαντικό προνόμιο. Με την κάρτα προνομίων +plus card ο πελάτης απολαμβάνει προνόμια από το φαρμακείο μας, όπως ιδιαίτερες εκπτώσεις σε παραφαρμακευτικά προϊόντα. Ενημερώνονται πρώτοι απ' όλους για τα νέα προϊόντα, συμμετέχουν σε διαγωνισμούς και κερδίζουν πλούσια δώρα. Με γνώμονα την κάρτα +plus card, προσπαθούμε να χτίσουμε σχέσεις πιστότητας με τους πελάτες, καθώς αυτό είναι για μας το πιο σημαντικό απ' όλα: εμείς να είμαστε πιστοί στην ποιότητα της εξυπηρέτησης που προσφέρουμε στους πελάτες μας και οι πελάτες μας να είναι πιστοί στο φαρμακείο μας.

Τί σας έκανε να επιλέξετε τη Pharma PLUS ως δίκτυο για την ανάπτυξη του φαρμακείου σας; Έχει παίξει κάποιο ρόλο η κάρτα πελάτη σε αυτήν την επιλογή σας;

Έφη Μπάρκα (φαρμακοποιός, Παλαιό Φάληρο): Ήθελα να συνεργαστώ με κάποια εταιρεία που θα μπορούσε να με βοηθήσει να έχω καλύτερη εικόνα, καλύτερη παρουσίαση, οργάνωση και τη δυνατότητα να προσφέρω περισσότερα πράγματα στους πελάτες μου. Η απόφασή μου να επιλέξω τη Pharma PLUS δεν ήταν τυχαία και έγινε μετά από αρκετή σκέψη και ψάξιμο. Την επέλεξα γιατί μου άρεσε ο τρόπος σκέψης της και η προσέγγιση των ανθρώπων της. Νιώθω τυχερή γιατί δεν διαψεύστηκα στην επιλογή μου. Ξεκίνησα το πρόγραμμα με την κάρτα πελάτη μόλις πριν από δύο μήνες, αλλά είναι εντυπωσιακός ο τρόπος που την υποδέχθηκαν οι πελάτες μου. Είναι μια αμοιβαία "δέσμευση" ανάμεσα στον πελάτη και τον φαρμακοποιό, που εξυπηρετεί το συμφέρον του κοινού.