Συχνές Ερωτήσεις

Τι θα γίνει εάν έρθουν οι ξένες αλυσίδες; Πώς όντας στη PharmaPLUS θα προστατευθώ;

Εάν έρθουν οι ξένες αλυσίδες στην Ελλάδα, είναι βέβαιο ότι ο αριθμός των φαρμακείων θα μειωθεί δραστικά. Τα φαρμακεία τα οποία θα έχουν το μεγαλύτερο πρόβλημα θα είναι εκείνα που δεν έχουν κάνει τις κατάλληλες κινήσεις εκσυγχονισμού:

  • διαμόρφωση μοντέρνων και ευχάριστων χώρων,
  • γνώση και παροχή κατάλληλων προϊόντων στα οποία ο καταναλωτής θα έχει εύκολη πρόσβαση,
  • γρήγορη εξυπηρέτηση,
  • δελεαστικές εμπορικές προτάσεις, με δώρα, ενημερωτικά περιοδικά, κάρτα πελάτη, κ.λπ.

Καθοριστικό ρόλο παίζει και η διαχείριση του φαρμακείου:

  • Ορθολογική διαχείριση στοκ,
  • Έλεγχος κερδοφορίας,
  • Σωστή επιλογή και εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού κ.λπ.

Θα χάσω τη μοναδικότητα του φαρμακείου μου; Θα "καπελωθεί" το φαρμακείο;

Το φαρμακείο δε χάνει την μοναδικότητά του με κανένα τρόπο. Οι ιδιαιτερότητες ενός φαρμακείου γίνονται απόλυτα σεβαστές. Το φαρμακείο είναι και παραμένει μία ανεξάρτητη επιχείρηση, στην ταμπέλα της οποίας μπαίνει το όνομα του φαρμακοποιού - ιδιοκτήτη (εφόσον το επιθυμεί). Το σήμα της PharmaPLUS τοποθετείται αυτοκόλλητο στην προθήκη, για να δηλώνει ξεκάθαρα ότι το φαρμακείο ότι παρέχει τις υπηρεσίες Pharma PLUS.

Συμμετέχοντας στη Pharma PLUS θα βγάζω τα χρήματα τα οποία σας δίνω ως συμμετοχή;

Υπάρχουν τουλάχιστον 3 πηγές από όπου το φαρμακείο έχει πολλαπλάσια έσοδα:

Α. από τις συμφωνίες με τους προμηθευτές. Η Pharma PLUS πετυχαίνει καλύτερες εκπτώσεις και πιστωτικά στους πιο πολλούς από τους γνωστούς προμηθευτές παραφαρμάκου.
Β. από τη συμφωνία με τη φαρμακαποθήκη, που στις πιο πολλές περιπτώσεις είναι καλύτερη από την μεμονωμένη του εκάστοτε φαρμακείου.
Γ. από την αύξηση του κύκλου εργασιών που κυμαίνεται μεταξύ 10-12% πάνω από το μέσο όρο της αγοράς.

Μία 4η πηγή είναι πλέον το προμηθευτικό κέντρο, με ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ εκπτώσεις ακόμα και για ένα κομμάτι.

Χάνω την επαφή μου με τις εταιρείες;

Σε καμία περίπτωση, δεδομένου ότι η Pharma PLUS κάνει την κεντρική διαπραγμάτευση, αλλά οι πωλητές των εταιρειών συνεχίζουν να επισκέπτονται το φαρμακείο και να ενημερώνουν για προϊόντα κ.λπ. Όταν το φαρμακείο έχει κάποιο πρόβλημα με μία από τις συνεργαζόμενες εταιρείες επικοινωνεί με τη Pharma PLUS για την επίλυση οποιουδήποτε ζητήματος.

Είμαι υποχρεωμένος να κρατώ αποθήκη; Θέλει άτομο;

Σε καμία περίπτωση η PharmaPLUS δεν μπορεί να υποχρεώσει το φαρμακοποιό να κρατά αποθήκη. Είναι κάτι που ο ίδιος πρέπει να θέλει, επειδή με αυτό τον τρόπο θα έχει καλύτερη διαχείριση των χρημάτων του. Είναι σίγουρο ότι χωρίς αποθήκη έχει χρήματα που κάθονται στα ράφια του!

Για να διατηρεί κάποιος αποθήκη θα πρέπει εκτός από τις πωλήσεις να κρατά επίσης αρχείο και με τις αγορές του φαρμακείου του. Το αν χρειάζεται άτομο, έχει να κάνει με τον όγκο των τιμολογίων που παραλαμβάνει κάθε ημέρα. Το μεγαλύτερο μέρος συνήθως αφορά το φάρμακο. Εάν συνεργάζεται με τη φαρμακαποθήκη της Lavipharm, τότε τα τιμολόγια τα παραλαμβάνει ηλεκτρονικά, επομένως γλυτώνει ένα μεγάλο όγκο προϊόντων τα οποία δεν χρειάζεται να περνάει ένα-ένα.

Θα αγοράζω από τη PharmaPLUS πλέον τα προϊόντα;

Η Pharma PLUS παρέχει προϊόντα μέσω του προμηθευτικού κέντρου. Μόνο για τα προϊόντα του προμηθευτικού κέντρου, οι αγορές γίνονται από τη Pharma PLUS.

Γιατί επιμένετε τόσο στην εξωτερική εμφάνιση του φαρμακείου;

Ένα δίκτυο, εάν θέλει να είναι πραγματικό δίκτυο, ασχέτως της κατηγορίας προϊόντων στην οποία εντάσσεται, θα πρέπει να έχει 4 κοινά χαρακτηριστικά:

  • μηχανογραφικό πρόγραμμα,
  • προμηθευτικό κέντρο,
  • ενέργειες marketing,
  • κοινή εικόνα για να επιτευχθεί αναγνωρισιμότητα

Ένας καταναλωτής που έχει επιλέξει ένα φαρμακείο του δικτύου για τις αγορές του, και έχει εξυπηρετηθεί σωστά, τότε σίγουρα θα επιλέξει επίσης ένα φαρμακείο Pharma PLUSπου είναι σε μια άλλη περιοχή ή άλλη πόλη που επισκέφθηκε.

Είναι σημαντική η κατηγοριοποίηση των προϊόντων που εφαρμόζετε;

Εδώ και 5 χρόνια εφαρμόζουμε την κατηγοριοποίηση των προϊόντων. Στην πράξη έχει αποδειχθεί ότι είναι πολύ βολικό για τον πελάτη να αναγνωρίσει και να ξεχωρίζει αμέσως τα προϊόντα καλύπτοντας άμεσα τις ανάγκες του (μαλλιά, σώμα, βιταμίνες κ.λπ.). Επίσης, με αυτόν τον τρόπο το ράφι "πουλάει από μόνο του".

Εάν κάτι δεν πάει καλά στη συνεργασία, μπορώ να αποχωρήσω;

Η σύμβαση που υπογράφουμε έχει minimum διάρκεια 2 έτη. Από εκεί και πέρα ένα φαρμακείο μπορεί να αποχωρήσει, ενημερώνοντας την εταιρεία 6 μήνες πριν και επιστρέφοντας στη Pharma PLUS στοιχεία που έχει χρησιμοποιήσει, όπως ο εξοπλισμός φαρμακείου (τα επαναγοράζουμε στην αναπόσβεστη αξία), το πρόγραμμα και ό,τι άλλο υλικό marketing έχει επάνω του το σήμα της PharmaPLUS.

Πού διαφέρει η Pharma PLUS από τα άλλα σχήματα;

Καταρχήν, δε χρειάζεται επένδυση χρημάτων (μετοχικό κεφάλαιο). Στη Pharma PLUS ένα φαρμακείο αγοράζει υπηρεσίες. Κατά δεύτερον, είμαστε οι μόνοι που πληρούμε και τα 4 χαρακτηριστικά των δικτύων (κοινό μηχανογραφικό πρόγραμμα, κοινό προμηθευτικό κέντρο, κοινές εμπορικές ενέργειες και ενέργειες marketing και κοινή εικόνα). Επίσης, είμαστε οι μόνοι με:

  • σταθερή αποθήκη,
  • ηλεκτρονική κάρτα πελάτη,
  • κοινό merchandising (κατηγοριοποίηση),
  • κοινό προμηθευτικό κέντρο και από "αδιάσειστα" στοιχεία έχουμε τις καλύτερες συμφωνίες με τις εταιρείες-προμηθευτές.

Γιατί ενδιαφέρεται η Lavipharm για το φαρμακείο;

Η Lavipharm δραστηριοποιείται στο χώρο του φαρμάκου από το 1911. Το 1975 έφερε την επανάσταση στο ελληνικό φαρμακείο αφού σε συνεργασία με τη L' Oreal έγινε η πρώτη εταιρεία που προώθησε καλλυντικά σε φαρμακεία στην Ελλάδα. Είναι λοιπόν σαφές ότι μια εταιρεία που δραστηριοποιείται 100 χρόνια στον κλάδο αυτό να έχει ενδιαφέρον για την ανάπτυξη και το μέλλον του.