Συμβουλές Ομορφιάς

Επιστροφή στα άρθραΣυμβουλές ΟμορφιάςΞΕΦΥΛΛΙΣΤΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
ΜΑΣ PHARMA PLUS LINK

Gym Hair

Αυτή είναι η ιδανική εποχή του χρόνου για να ξεκινήσετε δυναµικά γυµναστική, ενόψει των καλοκαιρινών διακοπών. Η άσκηση όµως, µαζί µε τις αντοχές σας, δοκιµάζει και τα µαλλιά σας. Πρέπει να ξέρετε ότι τα µαλλιά σας χρειάζονται έξτρα φροντίδα, όταν επισκέπτεστε το γυµναστήριο, και έχουν ανάγκη από ειδικά προϊόντα. Κατά τη διάρκεια της άσκησης δεν τα αφήνετε άπιαστα, να σκουπίζουν το πάτωµα της αίθουσας του γυµναστηρίου, αλλά τα πιάνετε σε µια χαλαρή κοτσίδα.

Πρόβληµα #1: Συγκέντρωση ιδρώτα

Γιατί συµβαίνει: Αν τρέχετε κάθε µέρα, ο ιδρώτας που συγκεντρώνεται στο τριχωτό της κεφαλής σας, όταν στεγνώσει, αφήνει ένα στρώµα φυσικού αλατιού, το οποίο φράζει τους πόρους και πιθανόν να προκαλέσει φαγούρα ή πιτυρίδα. Το αλάτι αυτό µπορεί ακόµη και να απορροφηθεί από τους πόρους, διαταράσσοντας έτσι την υγεία του τριχωτού. Και ένα υγιές τριχωτό σηµαίνει υγιή και λαµπερά µαλλιά.

Η λύση: Απαλλαχθείτε από τα κατάλοιπα του ιδρώτα αµέσως µόλις τελειώσετε την άσκησή σας, ακριβώς όπως καθαρίζετε το πρόσωπό σας µετά από µια µέρα στην πόλη. Εκτός από το σαµπουάν, µία-δύο φορές την εβδοµάδα εφαρµόστε ένα βαθύ καθαριστικό, που θα αποµακρύνει και τον τελευταίο κόκκο αλατιού. Θυµηθείτε βέβαια ότι όλες έχουµε αγοράσει κάποια στιγµή ένα σπρέι µε αλάτι, για να δώσουµε στα µαλλιά µας το εφέ της θάλασσας. Επειδή γενικά λούζουµε τα µαλλιά µας υπερβολικά συχνά, αν µια µέρα ιδρώσετε υπερβολικά, απλώς σκεφτείτε ότι έχετε τα τέλεια beach hair!

Πρόβληµα #2: Φριζάρισµα

Γιατί συµβαίνει: Αν έχετε ατίθασες µπούκλες ή ξηρά µαλλιά, ο φόβος του φριζαρίσµατος παραµονεύει µετά την εφίδρωση στη γυµναστική. 

Η λύση: Αλλάξτε τον τρόπο µε τον οποίο λούζεστε: Εφαρµόστε το κοντίσιονερ πριν από το σαµπουάν, ώστε να προστατέψετε τα µαλλιά σας από τη δοκιµασία της απότοµης µεταβολής pH. Επίσης, µπορείτε να αποφύγετε εντελώς τη χρήση σαµπουάν, δηλαδή να πλύνετε τα µαλλιά σας µόνο µε νερό και έπειτα να εφαρµόσετε το κοντίσιονερ, λύση η οποία προτείνεται και για τις ηµέρες µε µεγάλη υγρασία.

Πρόβληµα #3: Συγκέντρωση µόλυνσης

Γιατί συµβαίνει: Με την άσκηση µέσα στην πόλη, π.χ. το τρέξιµο σε δρόµους µε µεγάλη κυκλοφορία αυτοκινήτων, τα µαλλιά σας µπορεί να γεµίσουν τοξίνες, καθώς το νέφος, ο καπνός και η σκόνη επικάθονται στην επιφάνειά τους, κάνοντάς τα να δείχνουν θαµπά και «βαριά».

Η λύση: Επαναφέρετε την υγεία των µαλλιών σας µε µια αναζωογονητική θεραπεία αποτοξίνωσης µία φορά την εβδοµάδα. Για τον ίδιο σκοπό µπορείτε να προσθέσετε στο σαµπουάν σας 4-5 σταγόνες έλαιου τεϊόδεντρου, που έχει αντιβακτηριδιακή, αντιµυκητιασική και αποτοξινωτική δράση.

Πρόβληµα #4: Ξηρές άκρες και λιπαρό τριχωτό

Γιατί συµβαίνει: Ο ιδρώτας προκαλεί έκκριση λιπαρότητας στο τριχωτό της κεφαλής, ενώ οι άκρες ξηραίνονται από το κλιµατιστικό του γυµναστηρίου ή από τον ήλιο, αν είστε σε εξωτερικό περιβάλλον.

Η λύση: Εφαρµόστε στοχευµένα περισσότερο κοντίσιονερ στις άκρες των µαλλιών, παρά στις ρίζες – όπως κάνετε και µε τις µάσκες προσώπου, εστιάζοντας στα σηµεία που απαιτούν µεγαλύτερη φροντίδα. Είναι προτιµότερο ένα κοντίσιονερ που δεν θέλει ξέβγαλµα, µε σιλικόνη, πρωτεΐνες ή φυτικά έλαια, το οποίο θα δώσει την απαραίτητη υγρασία στις άκρες, χωρίς να τις «βαρύνει».

Πρόβληµα # 5: Μαλλιά που ξεθωριάζουν

Γιατί συµβαίνει: Αν περνάτε πολλή ώρα στην πισίνα, το χλώριο µπορεί να αλλοιώσει το ξανθό χρώµα ή τις ανταύγειες σε βαµµένα µαλλιά.

Η λύση: Υιοθετήστε ένα ειδικό σαµπουάν ή µάσκα για ξανθά µαλλιά. Αν είστε φυσική ξανθιά, δεν είναι απαραίτητο να εφαρµόσετε τα συγκεκριµένα προϊόντα, αν όµως είστε από ανοιχτή καστανή έως σκούρα µελαχρινή, πρέπει να τα υιοθετήσετε οπωσδήποτε µία φορά την εβδοµάδα. Τα σαµπουάν που είναι ειδικά σχεδιασµένα για ξανθά µαλλιά αποµακρύνουν τα κατάλοιπα της χλωρίνης, ενώ παράλληλα τα προστατεύουν από το γρήγορο ξεθώριασµα. Στην αρχή πρέπει να είστε προσεκτική, καθώς πολλά προϊόντα είναι πλούσια σε µοβ χρωστική. Ξεκινήστε µε µικρή ποσότητα και ρυθµίστε την ανάλογα µε το αποτέλεσµα. Να θυµάστε ότι τα κοντίσιονερ που περιέχουν πανθενόλη ή βερικοκέλαιο προστατεύουν το χρώµα των βαµµένων µαλλιών.

Extra tip

Για ταλαιπωρηµένα µαλλιά, αποφύγετε τις βούρτσες µε τα σκληρά δόντια ή τις µεταλλικές τρίχες και προτιµήστε βούρτσες µε φυσικές τρίχες αγριογούρουνου, καθώς και φυσικές κοκάλινες ή ξύλινες χτένες.