Συμβουλές Ομορφιάς

Επιστροφή στα άρθραΣυμβουλές ΟμορφιάςΞΕΦΥΛΛΙΣΤΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
ΜΑΣ PHARMA PLUS LINK

Μετά τις διακοπές, τί;

Γυρίσατε απο τις διακοπές, κι εκτός απο τις αποσκευές σας φέρατε πίσω και μερικά κιλά. Παρόλο που τα ρούχα σας σας στενεύουν λιγάκι, δεν υπάρχει λόγος να πανικοβάλεστε. Απλά, ακολουθήστε τα παρακάτω:

  • Ξυπνήστε νωρίς το πρωί. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να έχετε το πρωινό σας χωρίς άγχος αλλά και να προσθέσετε κάποια φυσική δραστηριότητα πριν την δουλειά σας.
  • Αυξήστε τη φυσική σας δραστηριότητα. Προσθέστε ένα ήπιο εικοσάλεπτο τρέξιμο ή περπάτημα καθημερινά πριν ξεκινήσετε για τη δουλειά σας.
  • Εχετε αυγό βραστό για πρωινό. Εχει αποδειχθεί ότι σε σχέση με ένα μη πρωτεϊνικό πρωινό αυξάνει κατά 30% τον ρυθμό απώλειας βάρους.
  • Πάρτε φαγητό απο το σπίτι. Δώστε έμφαση στο ψάρι, το κοτόπουλο και τα λαδερά εποχής. Αποφύγετε το κόκκινο κρέας, τις σάλτσες, το πολύ ψωμί.
  • Τρώτε σε σταθερές ώρες, ακόμη κι αν δεν πεινάτε. Με τον τρόπο αυτό δημιουργείται μια διατροφική ρουτίνα. Επιπλέον, ενεργοποιείται ο μεταβολισμός σας.
  • Εχετε φρούτα ως σνάκ. Εναλλακτικά, μπορείτε να έχετε μπαστουνάκια λαχανικών, π.χ. απο αγγουράκι ή φρέκο χυμό λαχανικών.
  • Πιείτε άφθονο νερό. Το νερό βοηθά στην καλή λειτουργία του λεμφικού συστήματος, την απομάκρυνση τοξινών, αλλά και στο αίσθημα κορεσμού.
  • Αποφύγετε τις κρύες, λιπαρές τροφές. Το παγωτό, το τυρί με πολλά λιπαρά μειώνουν την πεπτική ικανότητα.
  • Εχετε μία φορά την εβδομάδα μία σαλάτα με cottage για κύριο γεύμα και φρούτα ή γιαούρτι με φρούτο το βράδυ.
  • Αποφύγετε το αλκοόλ και την μπύρα.
  • Επιβραβεύστε τον εαυτό σας με μία μικρή λιχουδιά της αρεσκείας σας την εβδομάδα. Εξάλλου, το αξίζετε...

 Καλή επιτυχία!

 

 

Από την Ειδική Διατροφολόγο Μαρία Πρίγκου