Συχνές Ερωτήσεις

Γιατί να κάνω τις αγορές μου από το www.pharmaplus.gr;

1.       Διαλέγεις ανάμεσα σε 5.000+ δημοφιλή προϊόντα που αυξάνονται κάθε μέρα.

2.       Εξασφαλίζεις εξαιρετικές τιμές και επωφελείσαι από τις προσφορές μας.

3.       Αγοράζεις εύκολα και γρήγορα, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.

4.       Δεν χρειάζεται να κάνεις Εγγραφή για να ολοκληρώσεις την αγορά σου, αν δεν θέλεις.

5.       Πληρώνεις με ασφάλεια τις παραγγελίες σου με τον τρόπο πληρωμής που σε βολεύει.

6.       Παραλαμβάνεις την παραγγελία στον χώρο σου σε άψογη κατάσταση χωρίς καθυστέρηση.

7.       Αποκτάς δωρεάν την κάρτα μας συλλογής πόντων +plus card και εξαργυρώνεις τους πόντους στο e‑shop μας.

8.       Επικοινωνείς μαζί μας όποτε θέλεις με email ή τηλεφωνικά στα 210 6691888, 210 8959539 και 210 9689917. Η ομάδα μας είναι άρτια εκπαιδευμένη για να σε εξυπηρετεί σε ό,τι χρειάζεσαι.

Πώς μπορώ να κάνω μια παραγγελία;

Διάλεξε και πρόσθεσε στο καλάθι σου τα προϊόντα που θέλεις να αγοράσεις και όρισε τρόπο πληρωμής. Για να ολοκληρώσεις την παραγγελία σου:

▪          Κάνε Εγγραφή και δημιούργησε το δικό σου λογαριασμό με τα στοιχεία σου. Έτσι δεν θα χρειάζεται να τα συμπληρώνεις κάθε φορά που αγοράζεις από το e‑shop μας.

▪          Συνδέσου μέσω Facebook.

▪          Αγόρασε σαν Επισκέπτης, συμπληρώνοντας μόνο τα απαραίτητα στοιχεία για να γίνει η πληρωμή και η παράδοση της παραγγελίας σου.

▪          Κάλεσε τα 210 6691888, 210 8959539 και 210 9689917 και δώσε μας τηλεφωνικά τα στοιχεία που χρειαζόμαστε για την παραγγελία σου, την πληρωμή και την παράδοση της.

Πώς μπορώ να πληρώσω για την παραγγελία μου;

  • Με αντικαταβολή – μόνο εντός Ελλάδας.
  • Με κάρτα οποιασδήποτε τράπεζας – πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη.
  • Με τραπεζική κατάθεση.

Δες αναλυτικά για τους τρόπους πληρωμής.

Είναι ασφαλές να πληρώσω με κάρτα;

Ναι. Οι ηλεκτρονικές συναλλαγές που κάνεις με την κάρτα σου στο e-shop μας είναι απόλυτα διασφαλισμένες. Για 3 βασικούς λόγους:

 

  1. Συνεργαζόμαστε με την υπηρεσία PayCenter της Τράπεζας Πειραιώς, που πληροί τις απαραίτητες προϋποθέσεις ασφάλειας online πληρωμών μέσω πιστωτικής, χρεωστικής και προπληρωμένης κάρτας. Το προηγμένο σύστημα ασφαλείας της βασίζεται στη διεθνή φορέας διασφάλισης συναλλαγών GlobeSSL.
  2. Η Τράπεζα Πειραιώς παρέχει επιπλέον τις υπηρεσίες Verified-by-Visa και MasterCard SecureCode με βάση το πρωτόκολλο 3D-Secure. Μέσα από αυτές εσύ, ως κάτοχος της πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας πιστοποιείσαι, όταν εκτελείς ηλεκτρονικές συναλλαγές στο e-shop μας. Έτσι μειώνεται ο κίνδυνος μη εξουσιοδοτημένης χρήσης της κάρτας σου.
  3. Η Τράπεζα Πειραιώς είναι πιστοποιημένη κατά το διεθνές πρότυπο PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standards) που διασφαλίζει τα δεδομένα ηλεκτρονικών συναλλαγών που διεκπεραιώνονται μέσω καρτών και τα στοιχεία των κατόχων. Είναι η πρώτη Τράπεζα στην Ελλάδα και στα Βαλκάνια που πιστοποιείται κατά το πρότυπο PCI DSS. 

Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Εξαρτάται από το πού γίνεται η παράδοση της παραγγελίας σας:

  • Εντός Αττικής σε 1-2 εργάσιμες μέρες.
  • Στην Ελλάδα εκτός Αττικής σε 3-4 εργάσιμες μέρες.

Αν κάποιο προϊόν που παρήγγειλες δεν είναι άμεσα διαθέσιμο, θα σε ενημερώσουμε μέσω email ή τηλεφωνικά. Θα λάβεις την παραγγελία σου σε μία αποστολή μόλις όλα τα προϊόντα είναι διαθέσιμα. Εναλλακτικά, τηλεφώνησέ μας στο 210 6691888 για να ακυρώσεις ό,τι δεν είναι διαθέσιμο και να σου στείλουμε αμέσως την υπόλοιπη παραγγελία σου.

Σε ποιες χώρες παραδίδετε;

Παραδίδουμε Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία και Γερμανία.

Πώς μπορώ να παρακολουθώ το status της παραγγελίας μου;

Μόλις η παραγγελία σου είναι έτοιμη για αποστολή, σου στέλνουμε με email τον αριθμό αποστολής και το link από όπου μπορείς εύκολα να παρακολουθείς πού βρίσκεται.

Εναλλακτικά επικοινώνησε μαζί μας στο infopp@pharmaplus.gr ή τηλεφωνικά στα 210 6691888, 210 8959539 και 210 9689917. Θα σου ζητήσουμε τον αριθμό της παραγγελίας σου και τον αριθμό αποστολής.

Αν χρειάζομαι κι άλλες πληροφορίες για την παραγγελία μου ή ένα προϊόν;

Είμαστε στη διάθεσή σου για κάθε απορία σου. Επικοινώνησέ μαζί μας:

  • Με email όλο το 24ωρο.
  • Τηλεφωνικά στα 210 6691888, 210 8959539 και 210 9689917, Δευτέρα-Σάββατο 09:00-17:00.

Πώς μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Ναι. Αν δεν έχεις λάβει ακόμη email ότι η παραγγελία σου έχει σταλεί, η ακύρωση γίνεται χωρίς χρέωση, όποιος κι αν είναι ο λόγος της ακύρωσης.

Απλά, στείλε μας email στο infopp@pharmaplus.gr από την ηλεκτρονική διεύθυνση που έκανες την παραγγελία σου. Στο email σου γράψε:

  • Το Ονοματεπώνυμό σου
  • Τον Κωδικό της παραγγελίας που θέλεις να ακυρώσεις
  • Την Πρόθεσή σου να την ακυρώσεις
  • Τον Λόγο Ακύρωσης

Αν έχεις λάβει email ότι η παραγγελία σου έχει σταλεί, δηλαδή η αποστολή της έχει δρομολογηθεί, πάλι μπορείς να την ακυρώσεις. Σε αυτή την περίπτωση θα επιβαρυνθείς τα έξοδα μεταφοράς μόνο αν δεν υπάρχει συγκεκριμένος λόγος ακύρωσης.

Βάσει του νόμου ακύρωση της παραγγελίας μπορείς να κάνεις μέσα σε 14 ημερολογιακές μέρες από τη μέρα που τη στέλνεις.

Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν;

Ναι. Ενημέρωσέ μας τηλεφωνικά και συμπλήρωσε τη φόρμα υπαναχώρησης. Η επιστροφή γίνεται με courier που σου στέλνουμε εμείς χωρίς δική σου επιβάρυνση. Αν επιλέξεις άλλον τρόπο να επιστρέψεις το προϊόν, θα επιβαρυνθείς μόνο εάν υπάρχουν πρόσθετα έξοδα.  Βάσει του νόμου η διαδικασία πρέπει να ολοκληρωθεί μέσα σε 14 ημερολογιακές μέρες από τη μέρα που λαμβάνουμε τη φόρμα υπαναχώρησής σου.

Ποια είναι η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων σε περίπτωση υπαναχώρησης

Θα εκτελέσουμε την επιστροφή των χρημάτων με κατάθεση σε δικό σου τραπεζικό λογαριασμό ή, σε περίπτωση που η πληρωμή έγινε με κάρτα, με επιστροφή των χρημάτων σου στην κάρτα με την οποία πραγματοποίησες την πληρωμή, εκτός και αν εσύ έχεις συμφωνήσει ρητώς για κάτι διαφορετικό. Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα προϊόντα.

Είναι διασφαλισμένα τα προσωπικά δεδομένα μου;

Ναι. Τα χρησιμοποιούμε μόνο εμείς για να σε ενημερώνουμε και να σου προσφέρουμε όσο το δυνατόν καλύτερη εμπειρία στο e‑shop μας.

Δεσμευόμαστε να μην προβούμε σε πώληση, ενοικίαση ή με οποιονδήποτε τρόπο δημοσίευση ή/και κοινοποίηση των προσωπικών δεδομένων των χρηστών του e‑shop μας σε κανένα τρίτο, παρά μόνο στις περιπτώσεις που περιγράφουν οι Όροι Χρήσης.

Τα στοιχεία της κάρτας σου τα διαχειρίζεται μόνο η Τράπεζα Πειραιώς. Η Pharma PLUS δεν έχει πρόσβαση σε αυτά, ούτε μπορεί να τα συλλέξει.

Πώς αποκτώ την κάρτα πόντων +plus card;

Αυτόματα με την πρώτη σου παραγγελία σου από το e-shop μας. Θα την παραλάβεις με την παράδοση των προϊόντων που αγόρασες.

Πώς λειτουργεί η κάρτα πόντων +plus card;

 

Με κάθε σου αγορά στο e‑shop μας κερδίζεις πόντους (εξαιρούνται τα βρεφικά γάλατα και τα Pampers). Συγκεκριμένα, με κάθε 1€ κερδίζεις 3 πόντους (1€ = 3 πόντοι). Οι πόντοι που κερδίζεις υπολογίζονται αυτόματα και αποθηκεύονται στην κάρτα σου +plus card.  Μπορείς να τους εξαργυρώσεις σε αγορές σου από το e‑shop μας.

Πώς εξαργυρώνω τους πόντους της κάρτας μου +plus card;

Μόλις συγκεντρώσεις 1500 πόντους, αυτόματα αποκτάς δώρο 20€ δώρο. Μπορείς να τους εξαργυρώσεις με αγορές από το e‑shop μας. Οι πόντοι που εξαργυρώνεις διαγράφονται. Οι υπόλοιποι πόντοι παραμένουν για τις επόμενες αγορές σου. Εναλλακτικά, μπορείς να εξαργυρώσεις τους πόντους σου νωρίτερα, όταν συμπληρώσεις 800 πόντους. Τότε το δώρο σου είναι 10€ που εξαργυρώνεις από το e-shop μας. Για να εξαργυρώσεις τους πόντους σου, συνδέσου στο Λογαριασμό σου με τους κωδικούς πρόσβασής σου. Αν δεν έχεις λογαριασμό, κάνε Εγγραφή.

Έχασα την κάρτα πόντων μου +plus card. Τι να κάνω;

Πόντους μπορείς να συνεχίσεις να συλλέγεις με τον αριθμό του κινητού σου, ακόμα κι αν έχεις χάσει την κάρτα σου ή δεν την έχεις μαζί σου. Μπορείς να τους παρακολουθείς από το λογαριασμό σου, αν έχεις κάνει Εγγραφή.

Εναλλακτικά, ζήτησε νέα κάρτα από το e-shop μας. Την εκδίδουμε δωρεάν και σου τη στέλνουμε με την επόμενη παραγγελία σου.

Μπορώ να αλλάξω τις ρυθμίσεις Cookies;

Ναι. Ρύθμισε τον browser σου ώστε να εμποδίζει την αποθήκευση Cookies στον υπολογιστή σου χωρίς τη ρητή συγκατάθεσή σου. Για να βρεις πώς γίνεται αυτό, κάνε κλικ στην εντολή Βοήθεια (Help) του browser σου.

 

 

Το προϊόν που έλαβα δεν ήταν σε καλή κατάσταση. Τι να κάνω;

Επικοινώνησε μαζί μας αμέσως. Δεσμευόμαστε να αντικαταστήσουμε οποιοδήποτε προϊόν δεν έχει παραδοθεί σε άριστη κατάσταση και να σου το στείλουμε χωρίς επιπλέον χρέωση, εφόσον το σφάλμα οφειλόταν σε εμάς.

Ποιες ώρες λειτουργεί το τηλεφωνικό κέντρο ;

Το τηλεφωνικό μας κέντρο λειτουργεί Δευτέρα με Σάββατο 09:00 π.μ - 17:00 μ.μ.

Μπορώ να χρησιμοποιήσω την ήδη υπάρχουσα κάρτα πόντων +pluscard που έχω από φαρμακείο, στις αγορές μου μέσω του pharmaplus.gr;

Τα φαρμακεία και το e-shop του δικτύου Pharma PLUS, εκδίδουν ξεχωριστές κάρτες +plus card, καθώς συντηρούν ξεχωριστό αρχείο πελατών. Η κάρτα η οποία ήδη είναι στην κατοχή σας μπορεί να χρησιμοποιείται για αγορές από τα φαρμακεία του δικτύου της Pharma PLUS και να συνεχίσετε να συλλέγετε πόντους. Η νέα κάρτα η οποία εκδίδεται από το ηλεκτρονικό φαρμακείο Pharmaplus.gr, χρησιμοποιείται αυτόματα (με την εισαγωγή του ίδιου e-mail σας κατά την ολοκλήρωση των αγορών σας) και συλλέγονται πόντοι από τις αγορές που πραγματοποιείτε μόνο από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου από συνεργαζόμενο φαρμακείο του δικτύου Pharma PLUS;

Δεν είναι εφικτή η παραλαβή παραγγελίας από φαρμακείο – μέλος του δικτύου Pharma PLUS, καθώς τα φαρμακεία (φυσικά σημεία) και το e-shop είναι μεταξύ τους ξεχωριστές επιχειρήσεις και για αυτόν τον λόγο οι παραδόσεις μπορούν να πραγματοποιηθούν μόνο μέσω courier.