Συμβουλές Ομορφιάς

Επιστροφή στα άρθραΣυμβουλές ΟμορφιάςΞΕΦΥΛΛΙΣΤΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
ΜΑΣ PHARMA PLUS LINK

Τριχόπτωση τέλος!

Μη βιαστείτε να βγάλετε συµπεράσµατα µπροστά στη θέα της πρώτης τρίχας στο µαξιλάρι, στο πάτωµα ή στο ντους. Η πλειοψηφία των ανθρώπων χάνουν περίπου 50-150 τρίχες καθηµερινά, οι οποίες όµως αναπληρώνονται, αφού στη θέση τους φυτρώνουν νέες. Όταν η τριχόπτωση λάβει µεγαλύτερη έκταση, τότε µια επίσκεψη στον δερµατολόγο είναι απαραίτητη, καθώς εκείνος θα εντοπίσει τα αίτιά της και θα συστήσει την πιο κατάλληλη µέθοδο αντιµετώπισης. Είτε πρόκειται για παροδική, που εµφανίζεται για ένα συγκεκριµένο χρονικό διάστηµα, είτε για µόνιµη, η τριχόπτωση καταφέρνει να αγχώσει ακόµη και τον πιο ψύχραιµο. Σε κάθε περίπτωση, παράλληλα µε τις οδηγίες του ειδικού, υπάρχουν τρόποι να δώσετε ένα boost στα µαλλιά σας.

Ενισχυµένη διατροφή

  • Η τρίχα αποτελείται κυρίως από πρωτεΐνη, που παράγεται από τα αµινοξέα κυστίνη και µεθειονίνη. Ενισχύστε λοιπόν το διαιτολόγιό σας µε πρωτεΐνες όπως είναι το κόκκινο κρέας, το κοτόπουλο, το ψάρι, τα όσπρια, το γάλα και το τυρί.
  • Προτιµήστε τροφές πλούσιες σε σίδηρο, όπως είναι το συκώτι, οι φακές, το σπανάκι και τα φασόλια και συνδυάστε τις µε βιταµίνη C (µπρόκολο, σύκα, πορτοκάλια, πατάτες, µήλα και πιπεριές), ώστε να διευκολυνθεί η απορρόφησή του από οργανισµό.
  • Οι βιταµίνες του συµπλέγµατος Β, και κυρίως οι Β5, Β6 και Β9, συµµετέχουν στη σύνθεση αµινοξέων από τα οποία αποτελούνται το στέλεχος και ο θύλακας της τρίχας. Περιέχονται στο γιαούρτι, τα δηµητριακά ολικής αλέσεως, το κόκκινο κρέας, τους ξηρούς καρπούς και τα αυγά.

Χρήσιµα tips για όµορφα γερά µαλλιά

  • Επιλέξτε σαµπουάν που ενδυναµώνουν τα µαλλιά και συνδυάστε τα µε τονωτικές αµπούλες που περιέχουν συστατικά όπως θυµάρι, δενδρολίβανο, ευκάλυπτο, κέδρο, τσουκνίδα, φασκόµηλο και εχινάκεια.
  • Τουλάχιστον µία φορά την εβδοµάδα χρησιµοποιήστε μια θρεπτική µάσκα µαλλιών, που θα αναζωογονήσει τα µαλλιά σας από τις ρίζες µέχρι τις άκρες.
  • Κατά τη διάρκεια του λουσίµατος, κάντε ελαφρύ μασάζ στο τριχωτό της κεφαλής σας για 3 λεπτά. Με αυτόν τον τρόπο θα ενισχύσετε την κυκλοφορία του αίµατος, διευκολύνοντας την τροφοδοσία του θύλακα της τρίχας µε τα απαιτούµενα θρεπτικά συστατικά.

Τι πρέπει να αποφύγετε:

  • Το κάπνισµα
  • Το άγχος
  • Την καθηµερινή χρήση θερµαντικών εργαλείων
  • Το πολύ σφιχτό δέσιµο των µαλλιών
  • Τη συχνή χρήση χηµικών προϊόντων βαφής