Συμβουλές Ομορφιάς

Επιστροφή στα άρθραΣυμβουλές ΟμορφιάςΞΕΦΥΛΛΙΣΤΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
ΜΑΣ PHARMA PLUS LINK

Το V της νίκης

Η περιοχή του ντεκολτέ είναι για τους δερματολόγους η πιο «δύσκολη», καθώς η επιδερμίδα εκεί είναι πολύ λεπτή και μόνιμα σχεδόν εκτεθειμένη, ενώ δεν έχει την ίδια ικανότητα ανάπλασης, όπως άλλα σημεία του σώματος. Την ευεξία του ντεκολτέ μάχονται η ηλικία, ο τρόπος ζωής μας, ο ήλιος και η βαρύτητα.

Η περιποίηση

Είναι απαραίτητο να φροντίζετε το ντεκολτέ σας όπως και το πρόσωπό σας. Ο απαλός καθημερινός καθαρισμός, η πλούσια ενυδατική κρέμα και το σέρουμ επανόρθωσης είναι απαραίτητα εργαλεία. Συγχρόνως, θυμηθείτε να είστε «απαλές» με την περιοχή, χρησιμοποιώντας ήπια καθαριστικά και φυσικά απολεπιστικά, χωρίς μικροπλαστικά (αλλά όχι πάνω από δύο φορές την εβδομάδα). Καθώς με τα χρόνια το κολλαγόνο και η ελαστίνη μειώνονται, επιτρέποντας να εμφανιστούν μικρές ρυτίδες, είναι καλή ιδέα να χρησιμοποιείτε αντιρυτιδική κρέμα και στο ντεκολτέ.

Σύντομα χλιαρά ντους

Αποφεύγετε το καυτό ντους, γιατί, παρότι είναι χαλαρωτικό, αφαιρεί από την επιδερμίδα τα φυσικά έλαια και το σμήγμα, που τη διατηρούν ενυδατωμένη. Για να προστατεύσετε το ντεκολτέ, προτιμήστε το χλιιαρό ντους των 7 έως μάξιμουμ 10 λεπτών. Και, επειδή η επιδερμίδα στη συγκεκριμένη περιοχή είναι πολύ ευαίσθητη, ταμπονάρετε με την πετσέτα μετά το μπάνιο, αντί να την τρίβετε.

Προσοχή στον ύπνο

Προσπαθήστε να κοιμάστε ανάσκελα, πάντως όχι στο πλάι, καθώς το βάρος του στήθους «τσαλακώνει» την περιοχή. Τα σατέν σεντόνια επίσης προλαμβάνουν την ταλαιπωρία που προκαλεί η τριβή από ένα σκληρό ύφασμα πάνω στην περιοχή.

Μια νέα τεχνική που προτείνεται είναι τα ειδικά αυτοκόλλητα για τον ύπνο, τα οποία κρατούν την επιδερμίδα τεντωμένη και προστατεύουν από το «τσαλάκωμα» που προκαλεί το βάρος του στήθους, ειδικά όταν κοιμόμαστε στο πλάι. Επιπλέον, περιέχουν σιλικόνη, ενισχύοντας την παραγωγή του κολλαγόνου.

Σωστή στάση

Στη σημερινή εποχή, που όλοι είμαστε σκυμμένοι πάνω από τις οθόνες μεγάλο μέρος της ημέρας, μοιάζει αδύνατο να καταφέρουμε να έχουμε σωστή στάση σώματος. Όμως, το «κούρνιασμα» των ώμων είναι ό,τι χειρότερο για το ντεκολτέ μας, καθώς προκαλεί «τσαλάκωμα» της επιδερμίδας και δημιουργία λεπτών γραμμών. Σταθείτε ίσια, με τους ώμους πίσω και χαμηλά, και το πιγούνι ψηλά!

Αντηλιακό

Καθώς το ντεκολτέ είναι ίσως η πιο ευαίσθητη περιοχή του σώματος, μην παραλείπετε να εφαρμόζετε αντηλιακό πριν φύγετε από το σπίτι, ακόμη κι αν ο ήλιος δεν είναι καυτός. Ό,τι κάνετε για το πρόσωπό σας, κάντε το ίδιο, και με ακόμη μεγαλύτερη σύνεση, για το ντεκολτέ σας.

H θαυματουργή Αloe Vera και κρέμες με ρετινοϊκό οξύ

Η Aloe Vera είναι ένας αποτελεσματικός, φθηνός φυσικός σύμμαχος και ισχυρό προληπτικό μέτρο στη μάχη κατά των ρυτίδων του ντεκολτέ. Αυξάνει την παραγωγή κολλαγόνου και ελαστίνης, η οποία επιβραδύνει τα σημάδια γήρανσης και βελτιώνει την εμφάνιση του γηρασμένου δέρματος, περιέχει ισχυρά αντιοξειδωτικά που καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες και «σφραγίζει» τη φυσική υγρασία της επιδερμίδας. Παράλληλα, το ρετινοϊκό οξύ ωθεί τα κύτταρα της επιδερμίδας να αναγεννηθούν ταχύτερα (φυσιολογικά αναγεννιούνται κάθε 27 ημέρες), με αποτέλεσμα επιδερμίδα με πιο σφριγηλή και νεανική όψη. Οι κρέμες με ρετινοϊκό οξύ εξουδετερώνουν επίσης την επίδραση των ελεύθερων ριζών και είναι ιδανικές για την ευάλωτη περιοχή του ντεκολτέ.

Φυσικά, σύμμαχοι της καλής κατάστασης του ντεκολτέ μας είναι η άσκηση, οι 8 ώρες ύπνου (η έλλειψή του προκαλεί μικροφλεγμονές σε όλα τα όργανα, συμπεριλαμβανομένου του δέρματος), η ενυδάτωση με 8 ποτήρια νερό την ημέρα, η πλούσια σε μέταλλα και βιταμίνες διατροφή (σούπερ ευεγερτικά για την επιδερμίδα είναι το αβοκάντο, τα αμύγδαλα και τα ακτινίδια), ο περιορισμός των αλκοολούχων ποτών και η διακοπή του καπνίσματος.